-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Turkijos ralyje po GR17 pirmauja Loebas/Elena

Penktadienį startavo ketvirtasis pasaulio ralio čempionato (WRC) etapas – Turkijos ralis.
S. Loebas Turkijos ralyje
S. Loebas Turkijos ralyje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Etapas taip pat pradėjo ir 2010-ųjų „Junior WRC“ (J-WRC) čempionatą. Po septynioliktojo greičio ruožo (GR17) iš dvidešimt trijų absoliučioje įskaitoje pirmauja Sebastienas Loebas, talkinamas Danielio Elenos iš „Citroen“. Atitinkamai 16,2 ir 17,3 sekundės nuo jų – Petterios Solbergo/Philo Millso bei Mikko Hirvoneno/Jarmo Lehtineno ekipažai.

Turkijos ralis dalyvius pasitiko karštomis ir sausomis sąlygomis. Jau pirmajame greičio ruože pasitraukė du pirmojo dešimtuko ekipažai, vairavę identiškus automobilius. Nuvažiavę apie 13,5 kilometro nuo starto, 300 metrų vienas nuo kito sustojo norvego Henningo Solbergo ir amerikiečio Keno Blocko ekipažai. Abiejų „Ford Focus WRC“ automobiliuose lūžo vairo traukės.

Po pirmųjų keturių ruožų savo tempu nustebino Sebastieno Ogiero ir Julieno Ingrassia ekipažas. Nors jie turėjo palankią starto poziciją, tačiau ralio lyderių vardas lenktynininkus turėjo labai džiuginti. „Pirelli Star Driver“ varžybų serijoje dalyvaujantis estų Otto Tanako bei Kuldaro Sikko tandemas su „Mitsubishi Lancer Evo X“ buvo vienintelis vis dar važiuojantis šios serijos dalyvis – likę ekipažai dėl įvairių priežasčių pasitraukė iš lenktynių.Jau pirmajame greičio ruože pasitraukė du pirmojo dešimtuko ekipažai, vairavę identiškus automobilius.

Po pirmosios dienos ralio lyderiais išliko Ogieras/Ingrassia, o tai reiškė, kad šeštadienį jie turės startuoti pirmieji. Tokį „malonumą“ penktadienį turėjo S.Loebo ekipažas, kurie pirmąją dieną buvo tik penkti, lyderiams pralaimėję 25,3 sekundės. Tuo tarpu O.Tanakas, nepaisant lenktynininko žodžiais tariant 70 procentų greičio potencialo, laikėsi aukštoje dešimtoje vietoje absoliučiai.

Šeštadienis prasidėjo dešimtuoju greičio ruožu, kurio didžiausia naujiena tapo „BP Ford Abu Dhabi“ ekipos lenktynininkų Jari-Matti Latvalos ir Miikos Anttilos avarija, kuomet šių „Focus WRC“ apvirto. Tai nutiko už vieno kilometro nuo starto ant asfalto atkarpos, kuomet galinis automobilio ratas kliudė kelkraštį. Ekipažas jau pernai turėjo nemažai avarijų ir nors jiems pavyko ir tęsti ralį, lenktynės pavirto į košmarą – prarastos 9 minutės ir nukrista į 15-ąją vietą.

Iki šeštadienio vidurdienio serviso ralio lyderiais išliko S.Ogieras su J.Ingrassia, tačiau už jų šešiolikos sekundžių intervale „tilpo“ net keturi varžovai, todėl kova virė išties atkakli. Apgadintu automobiliu ralį tęsė ir Latvala/Anttila, tačiau tokios būklės jų bolidas buvo net lėtesnis už J-WRC besivaržančius „S 1600“ mažylius. Beje, puikioje 6 pozicijoje laikėsi Kimis Raikkonenas, talkinamas Kajaus Lindstromo – savuoju „C4 WRC“ jie lenkė senbuvius – Frederico Villagros ir Matthew Wilsono ekipažus.Užvažiavus ant kelyje besimėčiusio plieninio strypo ir sprogus priekinei padangai, lenktynininkai stojo keisti rato.

Iškart po serviso startavusiame GR15 nesėkmė ištiko ir ralio lyderį S.Ogierą. Užvažiavus ant kelyje besimėčiusio plieninio strypo ir sprogus priekinei padangai, lenktynininkai stojo keisti rato, nors iki finišo liko kiek daugiau nei kilometras. Taip jie prarado tris minutes laiko ir nukrito į penktąją poziciją. Į ralio lyderius išsiveržė spurtavęs S.Loebas, kurį persekiojo P.Solbergo ir M.Hirvoneno ekipažai.

Po paskutiniojo šeštadienio greičio ruožo paaiškėjo, kad paskutiniąją dieną Loebo/Elenos ekipažas nešis 16,2 sekundės persvarą. Prancūzai kaip ir kiti „Citroen“ ekipažai sumaniai išnaudojo asfaltuotas ruožo dalis specialiai tam pasirinkę iš dalies nusitrynusio protektoriaus padangas, kurios užtikrino maksimalų sukibimą ant asfalto dangos, kurios specialistu laikomas S.Loebas.

Paskutiniame greičio ruože nuo kelio nulėkti dar spėjo K.Blockas, kurio automobilis apmaudžiai užstrigo šalikelėje.

Žinoma, reikia pasidžiaugti estų O.Tanako ir K.Sikko pasiekimu – kol kas jie greičiausi tarp visų dalyvių, važiuojančių ne WRC technika. Estai užima devintąją vietą, kuri pagal naująją sistemą šiems garantuotų taškų ir WRC įskaitoje.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius