Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vasaros ralio sezonas – prie starto linijos (nuotraukos)

Jau šį šeštadienį startuos tradicinis Vilniaus ralis – antrasis Lietuvos automobilių ralio čempionato (LARČ) etapas – atidarysiantis vasaros ralio sezoną.
Vilniaus ralis žada įspūdingų akimirkų žiūrovams
Vilniaus ralis žada įspūdingų akimirkų žiūrovams / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Giliomis tradicijomis, siekiančiomis 1961 metus, pasižyminčiose lenktynėse šiemet varžytis panoro 53 ekipažai, iš kurių pirmenybių įskaitoje važiuos 48. Didžiąją dalį dalyvių sudarys Lietuvos sportininkai, tačiau išvysime ir svečių iš Latvijos bei Rusijos.

Prie antrojo LARČ etapo starto šeštadienio rytą netoli Širvintų išsirikiuos kone visa Lietuvos ralio grietinėlė, tačiau šalies lenktynių ekspertai vieningai prognozuoja, kad pagrindinis varžybų prizas – Vilniaus miesto mero taurė – kaip ir praėjusiais metais, suspindės Sauliaus Girdausko ir šturmano Pauliaus Urbano rankose.

Pratęsti pergalingą sezoną – S.Girdauskas laimėjo ir pirmąjį šio sezono LARČ etapą – galingą „Škoda Fabia WRC“ automobilį Aukštaitijos keliuose tramdysiančiam ekipažui gali sutrukdyti tik technika arba klaida.

Gera vieta ralyje yra tik viena. (S.Girdauskas)

„Žiemos ralis parodė, kad galime kontroliuoti situaciją, tačiau negali žinoti, kaip bus dabar. Juk viskas kinta, auga, - kuklus išliko patyręs 38 metų lenktynininkas. - Įsivaizduoju, jog visas Lietuvos elitas lauks mūsų klaidų, bėdų, lūžimų. Tačiau ralis yra ralis. Nuleido padangą – ir nebeturi jokių vilčių. Kokie tikslai? Pradžiuginti Lietuvos žiūrovus, važiuoti gražiai ir užimti gerą vietą. O gera vieta ralyje yra tik viena.“

Turbūt rimčiausią iššūkį favoritu laikomam S.Girdauskui turėtų mesti praėjusių metų Lietuvos čempionas Vytautas Švedas (šturmanas Žilvinas Sakalauskas), Vilniaus ralyje startuosiantis iš pirmosios pozicijos.

„Aišku, S.Girdausko pusėje galingesnis automobilis, prieš kurį realiai, pagal fizikos dėsnius, nelabai galiu pakovoti. Tačiau vis tiek sieksiu pergalės, ir tik ralyje pamatysime, ar tai bus įmanoma, ar ne. Pradžioje bus sunkiau, nes būsiu pirmas ant kelio, teks šiek tiek padirbėti „šlavėju“, bet tokia jau ta čempionų dalia, reikia priprasti“, – teigė „Mitsubichi Lancer EVO IX“ automobiliu važiuosiantis V.Švedas.

Vieną dieną, gegužės 9-ą, vyksiančiame ralyje lenktynininkams teks įveikti nelengvą 338,12 km maršrutą, iš kurių 106,7 km sudarys įskaitiniai greičio ruožai. Ralyje bus septyni greičio ruožai, tačiau visus juos sportininkai įveiks po du kartus.

Nugalėtojų ir prizininkų apdovanojimo ceremonija numatoma šeštadienį 20 val. Vilniuje, Europos aikštėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius