Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniaus ralio organizatoriai mažins vidutinį trasų greitį

Mažiau nei po mėnesio, gegužės 8-ąją, startuosiant Vilniaus raliui nusprendėme pakalbinti jo organizatorių Lietuvos automobilių klubo prezidentą Aleksandrą Remiševskį. Vilniaus ralis taps antruoju Lietuvos automobilių ralio čempionato (LARČ) etapu, taip pat pradės naująjį B lygos ralio sezoną, taigi žiūrovai turės galimybę išvysti daugiau bei įvairesne technika važiuojančių ekipažų.
Ralio akimirkos
Ralio akimirkos / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

– Iš paskelbtos maršrutinės kortelės matome, kad šių metų Vilniaus ralis bazuosis apie Ukmergę, o ralio startas numatytas „Versmės“ ralio kroso trasoje. Ar likę greičio ruožai dalyviams pateiks naujovių? O galbūt yra ir tokių, kurie Lietuvos lenktynininkams dar beveik nematyti?

– Pirmiausia noriu patikslinti, kad ralio maršrutas bazuosis ne tik Ukmergės, tačiau ir Molėtų rajone. Minėtose apylinkėse laukia įdomūs greičio ruožai, vieno kurių ilgis sieks net 19 kilometrų. Planuodami ralio maršrutą buvome sudarę ir vieną 34 kilometrų ilgio greičio ruožą, tačiau, ralio komiteto nuomone, kadangi ralyje dalyvauja ir B lygos sportininkai, kai kuriems iš jų toks ilgas greičio ruožas galėtų pasirodyti per sudėtingas. Turėjome parinkę ir daugiau įdomesnių kelių ruožų, deja, jų nepavyko suderinti su kelių savininkais. Jų nuomone, kelio danga buvo nepakankamai tvirta ralio varžyboms rengti. Net sudarius pirmą kelio knygos variantą teko keisti maršrutą, vieną gana įdomią greičio ruožo dalį pakeitė paprastesnė.

Norėčiau pridurti, kad neretai girdimi sportininkų ar žurnalistų pasiūlymai dėl nenaudojamų greičio ruožais galinčių būti kelių yra ribojami trasų suderinimo darbų, kurie tampa vis sudėtingesni.

– Vilniaus ralio greičio ruožai pasižymėdavo dideliu juose išvystomu vidutiniu greičiu – viename jų pernai perkopta net 160 km/val. kartelė. Kokių priemonių bus imtasi šiemet vidutiniam greičiui mažinti?

– Iš tiesų toks didelis vidutinis greitis kėlė nemažą susirūpinimą tiek mums, tiek kitiems žmonėms. Cituodamas greičio ruožus sudariusį Šarūną Liesį, galiu pasakyti, kad šiemet parinkta tokia trasa, kad vidutinis greitis neturėtų viršyti 110–115 kilometrų per valandą.

– B lygos dalyviai nerimauja, kad startas po LARČ dalyvių taps rimtu išbandymu jų technikai. Ar nesvarstėte galimybės B lygos dalyvių leisti startuoti pirmųjų?

– Tokią galimybę svarstėme ir svarstysime dar sykį. Kadangi sunku pasakyti, kiek šių dalyvių važiuos, yra tikimybė, jog gavę paraiškas galime nuspręsti pakeisti starto tvarką. Tačiau tokia starto tvarka turi tiek šalininkų, tiek priešininkų, o galutinai dėl to spręs LASF ralio komitetas, sporto komisarai ir varžybų vadovas.

– Dalyvių sąrašas pirmajame LARČ etape pranoko skeptikų abejones dėl ekonominio sunkmečio poveikio Lietuvos automobilių sportui masto. Kaip manote, ar ir Vilniaus ralyje galime tikėtis optimistinio dalyvių skaičiaus?

– Sunkmetį tiek sportininkai, tiek organizatoriai jaučia stipriai. Manau, nei organizatoriai, nei LASF ralio komitetas, nei sportininkai negalėtų prognozuoti tikslaus arba artimo tiksliam dalyvių skaičiaus.

– Ar Vilniaus ralyje šiemet išvysime lenktynininkų iš užsienio?

– Šiuo metu jau turime sportininkų iš Kaliningrado srities paraišką. Taip pat raliu domisi sportininkų ekipažas iš Lenkijos. Artimiausiu metu sužinosime, ar jie ketina dalyvauti.

– Ar ralio žiūrovams teks pirkti bilietus?

– Bilietuoti palankiausias yra žiemos ralis. Mes nebilietuosime, nes vasarą bilietavimo administravimas kainuoja tiek pat ar net daugiau, nei gaunama už parduotus bilietus. Šis procesas sudėtingas ir dėl to, kad žiūrovui, įsigijusiam bilietą, turi būti garantuotos stebėjimo ir automobilio statymo vietos, biotualetai, šiukšlių surinkimas ir panašiai. Pavyzdžiui, vieno kontrolinio važiavimo metu buvome numatę specialias vietas, o kito metu dalis šiose vietose esančių laukų buvo suarti. Taigi nuspręsta nebilietuoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius