Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vilnius 2011“ ralio nugalėtojas – Vytautas Švedas

Vytautas Švedas tęsia pergalingų lenktynių seriją. Tris atskirų klasių nugalėtojo titulus susirinkęs Talsio ralyje, jis buvo nepavejamas ir „Vilnius 2011“ ralyje.
Žilvinas Sakalauskas ir Vytautas Švedas - ralio nugalėtojai
Vytautas Švedas - „Vilnius 2011“ ralio nugalėtojas / Tomo Digaičio 15min.lt nuotr.

Paskutiniame asfaltiniame greičio ruože Vytautui buvo likęs tik formalumas. Prieš jo startą turėjęs 26 sek. persvarą, jis „paleido“ vos šešias sekundes ir užtikrintomis 20 sek. nugalėjo bendroje ralio įskaitoje.

Tomo Digaičio 15min.lt nuotr./Sveikinimai ralio nugalėtojams
Tomo Digaičio 15min.lt nuotr./Sveikinimai ralio nugalėtojams

Po finišo Vytautas su GAZAS.LT pasidalino sėkmės receptu: „Patirtis. Skubėjome kur reikia, kur nereikia nerizikavome. Seniau „varydavom“ visą laiką ir būdavo prieš pat finišą bėdų. Dabar gi, važiavom užtikrintai, paskutiniame greičio ruože nuėmėm „gazą“ nes persvara buvo pakankama“.

Antrojoje pozicijoje finišavo lenktynininkas, kurio jau nebereikia vadinti jaunu talentu. Dominykas Butvilas kiekviename ralyje varžosi su lyderiais, o Vilniaus ralyje į priekį praleido tik Švedą. Jis – antroje įskaitoje.

Martynas Samuitis įsibėgėja. Tokias išvadas galime padaryti po šio ralio. Martyno ir Ramūno Šaučikovo ekipažas bendroje įskaitoje trečias. Jis, kaip ir kiti du prizininkai, važiavo su „Mitsubishi Lancer Evo X“ automobiliu.

Tomo Digaičio 15min.lt nuotr./Martynas Samuitis ir Ramūnas `aučikovas
Tomo Digaičio 15min.lt nuotr./Martynas Samuitis ir Ramūnas Šaučikovas

Po finišo šturmanas Ramūnas pasidžiaugė jog didelių problemų ralyje nepasitaikė. „Važiuojame vis greičiau. Manau, galime būti dar greitesni, tačiau tam reikia pabaigti susistyguoti automobilį – jis jau greitas, bet profesionalai jį reguliuodami gali paversti dar greitesniu“.

Bet ne tik tarp lyderių vyko kova. Nors į trejetuką nepateko, bet puikų ralį nuvažiavo Benediktas Vanagas. Bendroje įskaitoje pasiekta šešta vieta sako, kad su nauja šturmane Irina Kolomeytseva debiutavęs ekipažas ateityje suras daugiau greičio savo „Subaru Impreza WRX STi“ automobilyje.

Gaila, kad Deivido Jociaus „Mitsubishi Evo IX“ neatlaikė ralio krūvių. Ilgiausiame greičio ruože jų automobilyje, rodos, dingo elektra. Kokia tiksliai detalė neatlaikė Lietuviškų žvyrkelių – nežinome.

Kiek lėtesnėse klasėse skirtumai tarp pirmųjų pozicijų mažesni. Vadinasi, kova virė iki pat finišo. A2000 grupėje greičiausias buvo Dmitriy Myachin su „Honda Civic Type R“, L2000 klasėje Vytautas Baranauskas su „Renault Clio“, S2000 – Tomas Bilius su „Honda Civic“. Mūsų visų mylimas ir gerbiamas Dovilas Čiutelė su raudonuoju „VAZ 2015 VFTS“ savo klasėje trečias, bendroje įskaitoje 21-as.

Vilniaus ralis nebuvo lengvas. Iš 48 startavusių ekipažų baigė 33. Tačiau dauguma jų pasitraukė ne dėl avarijų, o dėl techninių problemų.

„Vilnius 2011“ ralio bendroji įskaita:

1. Vytautas Švedas, 46:34,6
2. Dominykas Butvilas, +20,6
3. Martynas Samuitis, +1:37,4
4. Ramūnas Čapkauskas, +1:54,3
5. Rokas Lipeikis, +2:12,6
6. Benediktas Vanagas, +2:51,6
7. Artūras Ežerskis, +3:35,6
8. Valts Zvaigzne, +4:03,7
9. Arūnas Vaičiūnas, +5:16,1
10. Ignas Taletavičius, +5:37,1

P.S. Beje, jei įdomu kaip Vilniaus ralis pasisekė „Playboy“ modeliui Inessai Tushkanovai, atsakysime – ji bendroje įskaitoje devyniolikta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius