Argentinos ralyje yra įvairių žvyro ruožų: kai kurie vyksta greituose, švelniuose ir smėlėtuose slėnių keliuose, o kiti – uolėtuose kalnuose. Dėl to gali būti sunku pasirinkti automobilio sąranką ir padangas, nes kiekvieno ruožo iššūkiai unikalūs. Minkštesniuose ruožuose gali atsirasti didelių provėžų, kai jais pravažiuoja daug automobilių, o kalnuose gali pasitaikyti rūko, ledo ir nuolat kintančių oro sąlygų.
Todėl, kaip ir reikėjo tikėtis, Argentinoje buvo visko – ir lyderių avarijų, ir pradurtų padangų.
Pirmą ralio dieną Argentinoje nepavejamas buvo DMACK komandos lenktynininkas Elfynas Evansas, atsiplėšęs 50 sek.
Puikiai sekėsi ir „Toyota“ atstovui – suomis Jari-Matti Latvala ilgą laiką važiavo antras. Bet perkaitino variklį, o dar vėliau pradūrė padangą.
Nesisekė ir „Citroen“ atstovams Craigui Breenui ir Krisui Meeke‘ui, iš kurio gerbėjai tikrai daug tikėjosi. Craigui gedo pavarų dėžė, o Krisas patyrė avariją ir toliau važiavo gerokai deformuotu automobiliu. Kitą dieną vėl patyrė avariją ir pasitraukė.
Galiausiai nugalėjo „Hyundai“ lenktynininkas Thierry Neuville‘as, paskutinę dieną aplenkęs pirmos dienos lyderį Elfyną Evansą, turėjusį problemų su stabdžiais. Tai – jau antroji Thierry pergalė iš eilės.
Įdomu, kad trečią vietą iškovojo estas iš „M-Sport“ – Ottas Tanakas, kuris beveik minute aplenkė komandos draugą Sebastieną Ogierą. O nuo jo 23 sek. atsiliko pirmą dieną puikiai važiavęs, bet vėliau apleistas fortūnos „Toyota“ lenktynininkas Jari-Matti Latvala.