Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žurnalistų ralio trasose TV eterio merginos vairuos „Peugeot“ automobilius

Nors „Toyota“ jau ne vienerius metus tituluojama žurnalistų ralio automobiliu, o šios markės japoniškoms mašinoms pirmenybę teikia daugelis žiniasklaidos atstovų, tačiau gegužės 30 d. Panevėžyje startuosiančio jau devynioliktojo „Press ralio 2014“ lenktynių trasomis skries ne vien tik šios markės automobiliai.
„Press ralio 2014“ dalyviai
„Press ralio 2014“ dalyviai / Organizatorių nuotr.
Temos: 2 TV Press ralis

Moterims skirto portalo Autoledi.lt atstovės, portalo kūrybos vadovė Laima Staknytė-Patinskienė su ilgamete šio ralio šturmane Lina Leonavičiūte startuos su Europoje išliaupsinta naująja „Ford Fiesta“, varoma itin taupaus ir ekologiško, tik vieno litro darbinio tūrio „Ecoboost“ variklio.

Du absoliučiai vienodus, net vienos spalvos naujuosius „Peugeot 308“ automobilius „Press ralyje 2014“ debiutuojančioms TV žvaigždėms, LNK atstovėms Agnei Zacharevičienei ir Astai Žukaitei-Nalivaikienei, kurioms šiose lenktynėse šturmanaus šalies ralio meistrai Rokas Kvaraciejus ir Deivydas Jocius, ketino pateikti ir „Peugeot“ įgaliotasis atstovas Baltijos šalyse „KW Bruun Baltic OU“.

Tačiau, kaip patikino jos atstovas Vitalijus Eidimtas, naujasis „Peugeot“ modelis toks populiarus, kad nepaisant gerų norų nepavyko ketinimų įgyvendinti. Tad TV žvaigždėms pasiūlyti du „Peugeot 308“ automobiliai su vienodo darbo tūrio – 1,6 litro – varikliais, tik vienas jų benzininis, o kitas varomas dyzelinu. 

Labai nedaug skiriasi ir jų išvystoma galia (benzininis – 92 kW, o dyzelinis – 85 kW).  

Tačiau to užteko, todėl moterys, besidalindamos automobilį, nusprendė susikauti tarpusavyje slalomo trasoje. Susitarta, jog dvikovos laimėtojai „Press ralyje 2014“ atiteks benzinu varomas „Peugeot 308“, o pralaimėjusiai – dyzelinu.

Kaip ir dera, kad nugalėtojos nenulemtų atsitiktinumai, pasirinktas vienas automobilis, su kuriuo abi pretendentės turėjo įveikti tris skirtingas slalomo trasas. Pirmąją dvikovą laimėjo Asta, o antrąją – Agnė.   

Lemiamoje, trečioje slalomo trasoje devyniomis dešimtosiomis sekundės dalimis vėl greitesnė buvo A. Žukaitė, kuriai ir atiteko 7 AG pajėgesnį benzininį variklį turintis „Peugeot 308“. 

Organizatorių nuotr./„Press ralio 2014“ dalyviai
Organizatorių nuotr./„Press ralio 2014“ dalyviai

Draugiškas Agnės bučinukas į varžovės skruostą reiškė garbingos dvikovos pabaigą ir džiaugsmą dar viena naudinga treniruote prieš penktadienį prasidedančias tikrąsias batalijas.  

Pernai žurnalistų ralyje plačiai skambėjusį „Nissan Pressformance“ vardą pakeitė „Nissan-Autoplius“. Mat šiemet ekipa apjungė jėgas su Autoplius.lt kolektyvu ir startuos skirtingų markių automobiliais, tačiau jungtinė komanda neslepia savo ambicijų, kurias tenkins tik pergalė.

Šios komandos garbę ginsiantys interneto portalo GAZAS.LT redaktorius Paulius Sviklas su „drifteriu“ Mindaugu Dūda į ralio trasas išvairuos „Nissan Note“ automobilį, kurio 1,2 litro variklis su kompresoriumi išvysto 98 AG, o Mindaugas Plukys su Henriu Daumu tramdys irgi „Nissan Note“, tik su 1,5 litro darbo tūrio dyzeliniu varikliu. 

„Tai du vikrūs ir labai manevringi automobiliai, todėl slalomo trasoje juos pilotuojantys turėtų jaustis lyg žuvis vandenyje. O „Note“ su 1,2 l varikliu yra labai ekologiškas ir turbūt bus vienintelis benzinu varomas automobilis, kuris dalyvaus EKO klasės įskaitoje“, – pasakojo M. Plukys.

Autoplius.lt atstovai – Andrius Kilda pasirinko „Honda CRX“, o Tomas Markelevičius – „Mitsubishi Colt“ automobilius.

Vienas tituluočiausių žurnalistų ralių dalyvių, šios ekipos narys Renaldas Gabartas su Vincu Gerdžiūnu liko ištikimi ne vieną pergalę jiems padovanojusiam „Volkswagen Golf“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius