„Tiesą pasakius, Dakaras tapo raliu be stenogramos, – komentavo A. Juknevičius. – Keli paskutiniai greičio ruožai buvo tokie, kad gali važiuoti su „Golf“ ar „Subaru“, visureigis čia nebūtinas. Vienintelis skirtumas nuo ralio, kad keliu važiuoji pirmą kartą, neturėdamas galimybės prieš tai su juo susipažinti ir surašyti stenogramą.“
Tokiose trasose pranašumą turi greiti automobiliai-prototipai, o ne standartiniai visureigiai. Šių metų Dakaro trasa labai paranki ralio patirties turintiems sportininkams. Šiemet jie turi galimybę pasiekti geriausius rezultatus. Neatsitiktinai vakarykštį greičio ruožą laimėjo buvęs pasaulio ralio čempionas Carlosas Sainzas, o šiandien – Nasseras al Attiyah.
„Dėl to dauguma Dakaro dalyvių atvirai pradeda ilgėtis Afrikos. Na, gal tik vietiniai į Afriką vykti nenori. Kai kurie legendiniai Dakaro dalyviai, tarp jų ir Jeanas Louisas Schlesser ir kiti, nebedalyvauja Dakare. Jie renkasi startuoti šiuo metu vykstančiose „Africa Eco Race“ ar panašiose varžybose", – pasakojo Antanas Juknevičius.
Didžioji 9-ojo greičio ruožo dalis bus panaši į buvusiuosius, tik jos pabaigoje lenktynių dalyvių laukia nedidelė, apie 40 kilometrų ilgio smėlio kopų atkarpa.