Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antanas Juknevičius: kovingumu mes prilygstame lyderiams

Dešimtame greičio ruože sparčiai į viršų kopė ir Antanas Juknevičius su Vytautu Obolevičiumi. Duetas startavo būdamas 64-oje bendrosios įskaitos vietoje, o iki finišo sugebėjo prasibrauti net iki 39-osios pozicijos. Ekipažas trasoje nuo lyderio Nassero Al-Attiyaho atsiliko 3 val. 1 min. 15 sek.
Antanas Juknevičius
Antanas Juknevičius / Tomo Tumalovičiaus nuotr.

Devintame greičio ruože turėję problemų į kitą etapą lietuviai Antanas Juknevičius ir Vytautas Obolevičius išvažiavo net nespėję pailsėti. Lenktynininkai beveik nemiegoję ir vos spėję papusryčiauti šoko į automobilį bei stojo prie starto dešimtame greičio ruože.

„Šiandien sekėsi tikrai labai gerai. Aš net pats nustebęs. Matyt, kad tos nesėkmės, gedimai ir bemiegės naktys mus akumuliuoja. Kuo mums sunkiau – tuo mes geriau jaučiamės. Tikrai gerai šiandien „atpūtėme“, net energinių gėrimų neprireikė. Atlaikėme visą dieną. Problemų neturėjome, todėl ir rezultatas turėtų būti visai neblogas“, – po finišo pasakojo Antanas Juknevičius.

Tomo Tumalovičiaus nuotr./Dešimtasis greičio ruožas
Tomo Tumalovičiaus nuotr./Dešimtasis greičio ruožas

Antanas Juknevičius sakė, kad jiems važiavimą apsunkino starto pozicija, į kurią jie nukrito po nesėkmės devintame greičio ruože. Ekipažui teko startuoti beveik paskutiniams ir lenkti galybę varžovų.

„Smėlyje sekėsi važiuoti neblogai, tačiau mums visi labai maišėsi. Šiandien startavome rikiuotės gale, gal kokioje 108-oje vietoje, kartu sudėjus sunkvežimius ir automobilius. Teko galvoti ir apie trajektorijas, kaip juos geriau aplenkti. Šiaip viskas gerai. Kopose niekur nesėdėjome, viską įveikėme gerai, greitai. Jeigu mašina negestų ir „laikytų“ taip, kaip šiandien, manau, kad būtų visai kitas važiavimas“, – įspūdžiais dalijosi lietuvis.

VIDEO: Interviu su Antanu Juknevičiumi po dešimto greičio ruožo

„Aš į Dakarą norėčiau atvažiuoti su kitokiu automobiliu. Jei kada leis galimybės čia atvažiuoti su rimta technika, su prototipu, bus kur kas geriau. Mes čia važiuojame tikrai kaip „ubagai“. Šitas automobilis irgi geras, bet jis tokioms varžyboms yra per silpnas. Mūsų „Toyota“ po truputį jau byra. Diagnozių jau tiek daug, kad nebespėjame galvoti, ką reikia padaryti, kad ji pasiektų finišą. Tempą tenka mažinti, nes baisu, kad sustosime“, – sakė lietuvis.

Antanas Juknevičius sakė, kad nepaisant visų, ankstesniuose greičio ruožuose padarytų klaidų, jis su šturmanu sutaria puikiai. Anot lenktynininko, jokių konfliktinių situacijų kol kas nepasitaikė.

„Jaučiasi ir nuovargis, ir išsilieti kartais kažkur norisi, bet mes su Vytu labai gražiai bendraujame. Jam sekasi labai puikiai. Maniau, kad pirmą kartą važiuojant Dakare, jam nebus lengva. Jis labai gerai įsivažiavo ir leido man jaustis komfortiškai. Būna, kad jis suabejoja, bet tuomet mes abu pasitariame ir priimame teisingą sprendimą. Ekipažas kovingas, nusiteikimas geras. Mes su Vytu dar tris Dakarus dabar pravažiuoti galėtume, bet tik kitu automobiliu“, – teigė Antanas Juknevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius