„Dar viena darbinė diena. Svarbiausia, kad mašina atlaiko, o mums tai viskas gerai“, – baigęs ketvirtą Dakaro greičio ruožą pasakojo A.Juknevičius.
Anot jo, ekipažas klaidų neišvengė, tačiau jos – labai menkos. Šturmanas V.Obolevičius porą kartų neteisingai nurodė kryptį, tačiau greitai pavyko suprasti, kad važiuojama ne ten, ir pasukti reikiamu keliu, tad laiko prarasta mažai. „Aš irgi nedaužiau mašinos, tai viskas normaliai“, – juokavo lenktynininkas.
Apmaudu dėl tokios priežasties prarasti daug laiko, bet ką padarysi
A.Juknevičius papasakojo apie komandos mechanikų klaidą, dėl kurios ekipažas prarado nemažai laiko. „Mechanikams velnių išrašysim. Nepakeitė vakar oro filtro ir šiandien kelis kartus buvom sustoję to oro filtro valyti. Mašina nebevažiavo visiškai“, – sakė sportininkas.
„Galios trūko nuo pat starto. Po to jos buvo vis mažiau ir mažiau, o galiausiai filtras visai užsikimšo ir nebegalėjom važiuoti“, – teigė jis. Tada kelis kartus teko sustoti, norint išpūsti dulkes iš oro filtro, o iki finišo šiaip ne taip pavyko nusigauti.
„Apmaudu, bet ką darysi. Vis tiek viską pravažiavom, viską įveikėm“, – optimistiškai kalbėjo A.Juknevičius.
Jis pridūrė, kad nemažai sunkumų sukėlė sunkvežimiai. Kadangi ekipažas turėjo problemų pirmadienį ir finišavo rikiuotės pabaigoje, šiomis dienomis startuoti turi kartu su sunkvežimiais. Jie ne tik kelia didžiulius dulkių debesis, bet ir palieka gilias provėžas, per kurias sunkiau važiuoti.
„Blogiausia, kad tose sunkvežimių paliktose provėžose galima įklimpti – matėme nemažai tokių mašinų. Bet šiaip viskas normaliai“, – pozityvumo neprarado A.Juknevičius.