Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi A4 TDI“ prieš BMW 320d. Tiesiog mėgstami automobiliai

BMW 320d ir „Audi A4“ yra populiarūs automobiliai, tiek nauji, tiek naudoti. Šie vokiški automobiliai yra gerbiami už savo ergonomiką, komfortą ir kokybę. Vairuotojai juos eksploatuoja su džiaugsmu, nes galvos neskauda dėl didesnių gedimų. Elementaru, tokia aukšta klasė tiesiog „neturi teisės“ gesti.
Audi A4 prieš BMW 320d
Audi A4 prieš BMW 320d

BMW 320d pasirodė jau 1998 metais. Dabar šis vairavimo malonumą teikiantis automobilis gali būti nusipirktas už prieinamą kainą.

Deja, praėjus jau nemažai metų galime kalbėti ir apie „trečiukui“ dažniausiai pasitaikančias ligas. Vairo mechanizmas šioje mašinoje yra per jautrus. Važiuojant nelygiu keliu arba stabdant – kartais jaučiamas vairo drebėjimas. Tai nėra joks defektas, tiesiog taip jau suderinta priekinė pakaba. Pasitaiko, jog priekinėje pakaboje lankstai susidėvi greitai, kartais tik truputį daugiau nei 30 000 km, tuomet girdimas nemalonus bildesys. Retesniais atvejais skundžiamasi amortizatoriais ir jų tvirtinimu. Galinė važiuoklės dalis kelia mažiau problemų, tačiau 2000 metai buvo išleista serija “trečiukų”, kurie turėjo galinės ašies tvirtinimo defektų.

Neapsieisim ir be stereotipų. Tokių automobilių vairuotojai dažnai važinėja greitai ir agresyviai. Nieko keisto – vikrus variklis tik ir skatina paspausti. 4–ių cilindrų varikliai  yra malonūs vairuoti, o juk yra žymiai galingesnių 6–ių cilindrų agregatų, kurie iš kiekvieno vairuotojo padaro “pseudosportininką”. 2 litrų dyzelinis 100kW variklis dinamiškas – pasiekia 100km/h greitį per 9,9 sek. ir turi 280Nm sukimo momentą. Daugiausia šis variklis kenčia nuo oro srauto matuoklio gedimų ir turbokompresoriaus nepatvarumo. Rečiau pasitaiko įpurškimo siurblio gedimų.

Dar vienas elementas, kuris kelią rūpestį – generatorius. Jis dažnai atsisako veikti ir  dėl to “miršta” akumuliatoriai. Po 2000 metų pagaminti automobiliai šios ligos atsikratė.

Lyginant su praėjusia „trečiuko“ karta – šis modelis tapo daug geresnis ir nusipelno gero įvertinimo. Salonas surinktas iš gerų medžiagų, sėdynės nekliba, stoglangis veikia be priekaištų ir nekelia bėdų. Antikorozinė danga tobula –  ant automobilio nematyti jokių rūdžių.

Stebėtina, jog automobilis ne tik puikiai važiuoja ir yra gerai valdomas, bet ir gerai stabdo. Dėl stabdžių BMW vairuotojo neišgirsi skundžiantis.

„Audi A4“ pasirodė porą metų vėliau, todėl turi mažesnį jam būdingų gedimų sąrašą. Paprasčiausia jį apibūdinti, kaip elegantišką, taupų ir greitą.

Dyzelinių A4 vairuotojams yra įprasta, jog su pilnu degalų baku galima nuvažiuoti truputį daugiau, nei 1000 km. Taupaus variklio reputaciją gadina garsiai dirbantis degalų įpurškimo siurblys. Jis visada dirba garsiai, bet su tuo garsu atlaiko tūkstančius kilometrų ir jam nieko nenutinka. Triukšmas erzina – aukštai klasei tai neturėtų būti būdinga. Kaip ir „BMW“, taip ir „Audi“ 1,9 litro TDI variklis yra kankinamas oro srauto matuoklės gedimais. Dažnai pasitaiko, kad užsipylus neaiškios kilmės kuro suodžiais užsikemša EGR vožtuvas. Tada automobilis prarandą galią ir pasidaro visiškai nevikrus.

Keisčiausia, jog šis „Audi“ modelis kenčia nuo elektronikos gedimų. Anksčiau „žiedų valdovas“ neturėjo tokių problemų. Daugiausiai gedimų pasitaiko tarp komforto įrangos elektrinio stoglangio, elektrinių veidrodėlių, navigacijos bloko, klimato kontrolės. Ir kuo ilgesnis komplektacijos sąrašas – tuo pažeidžiamesnė automobilio elektrinė dalis.

Dėl jautrių ABS daviklių reikia būti atsargiems remontuojant automobilio važiuoklę. Menkiausias pažeidimas ir ABS lamputė švies prietaisų skydelyje ilgam. Džiugu, jog važiuoklė yra patvari. Net universalai, kurie būna dažnai sunkiai prikraunami ilgoms kelionėms apsieina tik minimaliu pakabos remontu.

„Audi A4“ su 1,9 TDI dyzeliniu varikliu yra geras pasirinkimas, tik labai gaila, jog jo įvaizdį gadina elektronikos gedimai, kurie kitiems markės modeliams negalioja.

Nusipirkę vieną iš šių automobilių salone džiaugsimės vokiška tvarka ir pedantiškumu. Aukšta klasė tapo prieinama dar lengviau. Net ir naudoti – jie teikia vairavimo malonumą ir ramybę eksploatuojant, nes šiuos automobilius lengvai perpranta lietuviški mechanikai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius