Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Autoguarant“ siūlo sprendimą lapkričio 1d. pakeitimams

Bene didžiausias nerimas įsigijus naudotą automobilį, – kad šis netrukus ims gesti ir teks pakloti nemenkas sumas jo remontui. Lapkričio 1 dieną įsigalioję nauji griežtesni reikalavimai turėtų apsaugoti transporto priemonių pirkėjus nuo nesąžiningų pardavėjų.
„Autoguarant“ siūlo sprendimą lapkričio 1d. pakeitimams
„Autoguarant“ siūlo sprendimą lapkričio 1d. pakeitimams / commons.wikimedia.org nuotr.

Tačiau bendrovė „Autoguarant“ siūlo dar geresnį sprendimą, kuriuo jau daugelį metų naudojasi užsienio šalių vairuotojai ir kuris džiugina tiek automobilių pirkėjus, tiek pardavėjus. 

Bendrovė „Autoguarant“  Lietuvoje pasiūlė naują paslaugą – apsaugą nuo gedimų. Automobilio pardavėjas įsigyja garantiją, kuri užtikrina pirkėjui, jog parduodama transporto priemonė techniškai tvarkinga ir saugi. Garantijos laikotarpiu įvykus gedimui, remontas naujajam savininkui beveik arba visai nekainuoja.

Ilgametis LRT laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ vedėjas ir žurnalistas Valdas Juozas Vilūnas naująją paslaugą lygina su kasko draudimu. Tačiau skirtumas tas, jog kasko suteikia apsaugą nuo avarijų ir vagysčių, o autogarantija – nuo gedimų.  „Apsisaugoti nuo gedimų mūsų šalyje itin aktualu, nes tik nedaugelis pajėgia įsigyti naują transporto priemonę, o keliuose rieda daugiausiai naudoti automobiliai“, – atkreipia dėmesį V.J.Vilūnas.

Anot bendrovės „Autoguarant“ specialistų, lietuviai dar tik pratinasi, kad už garantijas reikia mokėti. Kasko draudimas kažkada irgi buvo nauja paslauga, į kurią daug kas žiūrėjo nepatikliai, tačiau dabar vis daugiau vairuotojų renkasi ir tokį draudimo variantą.

Galiojančios LR Civilinio kodekso nuostatos numato, jog sugedus automobiliui, jo pirkėjas gali reikalauti iš pardavėjo nuostolių atlyginimo, o nepavykus susitarti taikiai, kreiptis į teismą. Teismų praktikoje jau yra tokių atvejų, kai automobilio pirkėjui buvo priteista kompensacija iš pardavėjo. Tačiau įmonės „Autoguarant“  siūloma garantija padėtų išvengti konfliktinių situacijų.

„Jeigu ką tik įsigytas automobilis suges, naujajam savininkui nereikės ieškoti pardavėjo, kad pareikštų pretenzijas. Remonto išlaidas padengs garantiją suteikusi įmonė.  Šią garantiją gali įsigyti ir automobilio pirkėjas. Tačiau teisiniu požiūriu garantiją geriau išpirkti pačiam pardavėjui, priešingu atveju, įvykus gedimui, žalą atlygina įmonė, o išlaidos, tam tikrais atvejais, regreso tvarka išreikalaujamos iš pardavėjo“, – aiškina bendrovės „Autoguarant“  teisininkai.

Įsigiję garantiją, tiek pardavėjai, tiek pirkėjai sumažina išlaidas ir apsisaugo nuo galimų konfliktinių situacijų ateityje.

Įmonė „Autoguarant“ suteikia trečios ir nepriklausomos šalies garantiją nuo transporto priemonių gedimo, tuo ji išsiskiria iš kitų panašias paslaugas teikiančių kompanijų. Bendrovė teikia garantines paslaugas visiems naudojantiems, perkantiems ir parduodantiems naudotas ar naujas transporto priemones. Įmonės specialistai turi patirties ir yra pasiruošę konsultuoti, kaip susigrąžinti patirtas išlaidas, jeigu įsigijus automobilį, šis netrukus sugedo.

Garantija nuo gedimų kitose Europos šalyse populiari  ir plačiai naudojama paslauga. Vokietijoje ji teikiama jau daugiau kaip 40 metų, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje – du dešimtmečius. Tikimąsi, jog ši paslauga sėkmingai prigis ir Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius