-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

AutoVikingai tramdė „pašėlusį Volvo S60“

Švediškų automobilių klubui Autovikingai vasario 26–oji tapo ypatinga diena. Jau tradiciniu tampančiame klubo renginyje – Šiaurės Lietuvos „klubiečių“ susitikime, AutoVikingai turėjo progą susipažinti su Lietuvoje pasirodžiusiu naujuoju Volvo S60. Ne tik susipažinti, bet ir išbandyti, ne tik išbandyti, bet ir pasistengti sutramdyti „pašėlusį Volvo S60“ – būtent taip Lietuvoje pristatomas naujasis S60. Volvo gamintojo atstovas Haris suteikė progą kiekvienam klubiečiui pačiam pajusti šio automobilio jėgą ir dinamiką ne tik apžiūrint, bet ir valdant jį kelyje.
„Volvo S60“ ir Autovikingų susitikimas
„Volvo S60“ ir Autovikingų susitikimas / Autovikingų nuotr.

Pirmas įspūdis žvilgtelėjus į šį „Volvo“ iš toliau – juk tai „kupas“, ne sedanas! Aptakios, tačiau agresyvios kėbulo linijos, sklandžiai jungiančios stogą su bagažine, sudaro nediduko sportinio kupė įspūdį. Tačiau tai labai apgaulinga – net stambūs vyrukai be didesnių problemų įsitaiso ant užpakalinės sėdynės ir iškart nustemba – vietos akivaizdžiai daugiau nei pirmos kartos S60!

Čia pat dėmesį patraukia skandinaviškai santūrus salonas – juodos ir dramblio kaulo spalvų derinys atrodo ir prabangiai, ir praktiškai. Dar vienas malonus pastebėjimas bandant susireguliuoti sėdynės padėtį – elektrinės sėdynės valdymo rankenėlės toje pačioje vietoje ir išdėstytos taip pat, kaip ir senesniuose „Volvo“ modeliuose. Prisiekusiam markės gerbėjui tai labai maloni smulkmena.

Autovikingams patiko„Volvo S60“, nes jis tiesiog „limpa“!Taigi, judam! Jungiame atbulinę pavarą ir čia nustebina centrinėje konsolėje esantis informacinis ekranas. Naujajame S60 jis yra pakankami aukštai ir dėl to netenka toli nukreipti žvilgsnio, norint pažvelgti į jį. O nustebina tuo, kad galinės vaizdo kameros rodomame vaizde atvaizduojama automobilio važiavimo trajektorija – ratų vėžės ir veidrodėlių judėjimo trajektorija. Sukant vairą, ekranas rodo būsimą trajektoriją – tai labai patogu ir padeda netgi patyrusiam vairuotojui. Tiesa, ekrane kliūtys atrodo šiek tiek arčiau, nei realiai, tačiau akys prie to greitai pripranta.

Atlikę keletą manevrų pasiekiame miesto pakraštį ir leidžiame sau spustelėti akseleratorių tiek, kad pajustume naujojo D5 jėgą. Įspūdis puikus! Dvi turbinos, 205 AG ir 420 Nm sukimo momentas – variklis labai elastingas, „veža“ tolygiai nuo žemų apsukų iki „redlaino“. Staigiau spustelėjus akseleratorių „Volvo“ sekundės daliai susimąsto („ar tikrai vairuotojas šito nori?“) ir šauna į priekį, smagiai ir beveik nejuntamai rinkdamas pavaras. Šis „susimąstymas“ galėtų būti ir trumpesnis, bet prisiminęs, jog sėdi už dyzelinį variklį ir automatinę pavarų dėžę turinčio automobilio vairo, supranti, kad nėra ko norėti geriau.

Klausytis murkiančio variklio puiku, tačiau tuo pačiu stiprokai girdimas ir padangų skleidžiamas garsas. Garso izoliacija – tai ta vieta, kur „Volvo“ galėjo pasistengti labiau. Na bet tai ne problema, kai automobilyje sumontuota trylikos garsiakalbių, aukštos klasės garso sistema.

Trasa S60 bandymui parinkta įdomi – keletas posūkių su įkalnėmis bei nuokalnėmis ir tada tiesus ruožas. Keletas kilometrų įveikiami nepastebimai. Vairuoti malonu. „Volvo“ kelyje „stovi kaip įkaltas“. Pakaba kietoka, bet tiek, kiek reikia stabiliam vairavimui. Amerikos rinkai skirtuose S60 montuojama minkštesnė pakaba, kurią Europoje reikia užsisakyti atskirai. Įdomu būtų išbandyti ir tokią bei palyginti su „europine“, kuri net su 18 colių ratlankiais kelia malonų įspūdį.

Na ir išskirtinis betkurio „Volvo“ bruožas – saugumas. Neskaitant jau tradicinių šoninio ir galinio smūgio apsaugos sistemų (SIPS, WHIPS), kurių veikimo neteko patirti nė vienam naujojo S60 bandymuose dalyvavusiam autovikingui, išbandytos ir unikalios naujovės – adaptyvinė greičio palaikymo sistema, atsitrenkimo pavojaus į priekyje važiuojantį automobilį sistema su pilnu automatiniu stabdymu bei pėsčiųjų paieškos sistema. Jų veikimas įspūdingas ir tik stiprina įsitikinimą, jog tie, kas renkasi „Volvo“ – daro teisingą sprendimą.

Daugelis AutoVikingų jau ne vienerius metus vairuojantys „Volvo“, ir net ne pirmą modelį, dabar tvirtai tiki, kad ateityje turės ir šį „Volvo S60“, nes jis tiesiog „limpa“!

VIDEO: Volvo s60 test (www.autovikingai.lt)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius