Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

BMW M3 prieš „Audi RS4“: 420 AG į galinius ar visus keturis ratus?

Plačiomis arkomis, didelėmis oro paėmimo grotelėmis ir storais oro išmetimo vamzdžiais pagyvinti karšti vokiečių automobiliai yra pasiruošę smurtauti kelyje.
BMW ir AUDI
M3 prieš RS4

Nepaisant sportinių ambicijų, „Audi“ gali būti ir praktiškas, nes be sedano ir kabrioleto kėbulų, buvo ir universalas „RS4“. „BMW“ M3 gamino sedano, kupė ir kabrioleto pavidalu.

Viduje abu automobiliai beveik nieko nesiskiria nuo paprastų modifikacijų. Abu turi daugybę privalumų: sportines sėdynes, sportinius vairus, didelius navigacijos ekranus, klimato kontrolę ir daug kitų. Nors „Audi“ sportinės sėdynės turi geresnį pečių srities palaikymą, bet patogiau vairuotojas įsitaiso už „BMW“ vairo. 

Abu automobiliai po kapotu turi „V8“ variklius, kurie pažaboja  420 „arklių“. „Audi“ variklis turi 400 Nm sukimo momentą, o „BMW“ – 420 Nm.  „BMW“ yra 30 kilogramų sunkesnis už „Audi“, tačiau naudoja vidutiniškai 2 litrais kuro mažiau.

„Audi“ iki 100km/h įsibėgėja per  4,8 sekundės, o „BMW“ – 4,9 sekundės. Skirtumas toks nedidelis, jog lenktyniaujant šiems automobiliams rezultatas stipriai priklausytų nuo vairuotojo įgūdžių.  Išbandžius abu automobilius galima drąsiai teigti, jog „BMW‘ su savo galiniais varančiais ratais teikia daug malonumo dėl kontroliuojamo šoninio slydimo posūkiuose. 

Šįkart galima teigti, jog šis automobilis atrodo civilizuotesnis ir greitesnis. Net sportiškai vairuojant jį kelias valandas jis nevargina, nes yra paklusnus ir lengvai valdomas. „Audi“ labiau primena nepažabotą laukinį gyvulį. Jo pakaba daug kietesnė, o vairavimas nėra toks tolygus. Gal todėl ir norisi vis spausti iš savęs visas jėgas, kad įstengtum tokį „žvėrį“ suvaldyti.

„Audi“ turi daugiau necivilizuoto sportiškumo, kuris didina testosterono išsiskyrimą kūne. Jį labai malonu vairuoti lenktynių trasoje, tačiau jeigu reikėtų juo važinėti kasdien – tokio malonumo jau nebebūtų. Kasdieniam vairavimui labiau tinka „BMW“ dėl geresnio valdomumo ir minkštesnės važiuoklės, o „Audi RS4“ turi per daug sportinių ambicijų, dėl kurių kasdien vairuojamas šis automobilis tiesiog vargintų.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius