Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti

Dienos radinys: Lietuvoje parduodamas „Renault Clio V6“

Epitetų šiam mažyliui sugalvota ne vienas ir ne du – mažylis su raketa užpakalyje, nykštukas su milžino širdimi, mažas ūgis – didelis smūgis ir t.t. Ir jie gimė ne iš „lempos“ – „Renault Clio V6“ visų jų nusipelnė savo darbais. Tais laikais tai buvo pats galingiausias hečbekas pasaulyje. Ir varomas galiniais ratais!
Lietuvoje parduodamas „Renault Clio V6“
Lietuvoje parduodamas „Renault Clio V6“ / autoplius.lt nuotr.

Skelbime radome antrosios kartos modelį, tačiau pradėkime nuo trumpos istorijos. 2001 metais pristatyta pirmoji modelio karta pasiūlė ko seni „Renault“ gerbėjai laukė nuo 80-ųjų. „Clio V6“ tapo legendinio „Renault 5 Turbo“ pasekėju. Mažylis gavo „Renault“ konstrukcijos V6 trijų litrų variklį iš lagūnos, išvystantį 230 AG. „RenaultSport“ padalinio konstruktoriai jį sumontavo pačiame automobilio centre – ten, kur paprastame „Clio“ būna galinės sėdynės.

Svoris kaip tokiam mažam automobiliui nebuvo itin mažas – 1475 kg. Tiesa, nedidelė ratų bazė ir galiniai varomi ratai įspūdžių dovanodavo daugiau nei kai kurie superautomobiliai su dvigubai daugiau galios. Pirmos kartos modelis buvo gaminamas TWR (taip, tie patys pasiutę britai) gamykloje Švedijoje.

Pristatydami antros kartos „Clio V6“ modelį prancūzai atsižvelgė į visą pirmos kartos modelio savininkų kritiką. Variklio galią padidino iki 255 AG, pakoregavo važiuoklę ir aprengė atnaujinto „Clio“ kėbulu su, ko gero, gražiausiomis oro paėmimo angomis šonuose. Skamba keistai, bet inžinierių sprendimas sureguliuoti automobilį taip, kad posūkyje išorėn slystų jo priekis, pasiteisino. Mat senasis modelis užsitarnavo „suktuko“ reputaciją – bet koks neatsargus elgesys su akseleratorium posūkyje baigdavosi suktuku, sustojant arba ant kelio, arba griovyje.

Automobilių skelbimų portale autoplius.lt parduodamas „Clio V6“ yra antrosios kartos. Tamsiai raudonos spalvos, su originaliais ratlankiais ir kosmetiškai idealiu kėbulu – tikrai gražus. Šeimininkas nurodo, kad jis pravažiavęs vos 25 tūkst. km. Nežinome ar visi kilometrai susukti trasoje, ar, kaip dažnai būna „automobilį vairavo 89 metų vyras, važinėjo į bažnyčią“. Taip taip.

Kaina – 74 tūkst. lt. Ar tai daug? Kaip už vieną originaliausių mūsų laikų automobilių, tikrai ne. Pagalvokite, kiekvieną rytą lipdami iš lovos žinotumėt, kad jūsų laukia nuostabi kelionė į darbą. Arba į „track-day“ Kačerginėje.

Susidomėjusiems ir smalsiems – autoplius.lt skelbimas čia.

O čia „Top Gear“ laidos siužetas:

VIDEO: Top Gear - Renault Clio V6

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Vasarinių padangų sezonas: kur rasti geriausią kainos ir kokybės santykį?
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius