-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

„Dunlop SportSmart“ – padanga tavo motociklui

Motociklų padangų gamintojas „Dunlop“ teigia, kad jiems per vienerius metus pavyko iš esmės pakeisti padangų rinką su „Dunlop SuperSmart“ padangomis.
„Dunlop SportSmart“ padangos
„Dunlop SportSmart“ padangos / Gamintojo nuotr.

Naujoviškas „Dunlop“ inžinierių projektas tapo motociklininko svajone. Viena priežasčių – įdiegta pirmaujanti „SportSmart Multi-Tread“ technologija. Ji buvo tobulinama daugelį metų sėkmingai dalyvaujant aukščiausio lygio motociklų lenktynėse. Technologija suteikia kietą vidurinį traukos junginį, kuris palaiko stabilumą ir trauką važiuojant tiesiai, be to – užtikrina saugų stabdymą ir protektoriaus patvarumą. Kitas svarbus veiksnys – NTEC slėgio reguliavimo sistema, kuri leidžia trasų entuziastams optimizuoti padangos našumą reguliuojant pripūtimo slėgį tiesiog trasoje.

Ištobulinus technologijas, sukurta padanga, kurioje suderintas lenktynėse būtinas sukibimas, nuspėjamumas važiuojant šlapia danga ir ilga eksploatacinė rida. Tai savybės, kurias išbandė ne tik tūkstančiai atsidavusių Europos motociklininkų, bet patikrino ir nepriklausomi specialistai.

„Dunlop“ visada tikėjo, kad motociklininkai investuos į tokias padangas, kurios leis jiems važiuoti be rūpesčių. „SportSmart“ įrodė, kad tai tiesa. Per neįtikėtinai trumpą laiką „SportSmart“ tapo klasės lyderiu vienoje iš reikliausių pasaulio rinkų.

Buvo atsižvelgta į kiekvieną padangų eksploatacinę savybę – ne tik į sukibimą ir valdymą, bet ir į patvarumą. 2010 m. visame pasaulyje pripažinta nepriklausoma bandymų organizacija DEKRA atliko penkių skirtingų sportinių padangų rūšių bandymus.

DEKRA rezultatai parodė, kad „Suzuki GSX-R1000“ savininkui reikės tik 3,64 „Dunlop SportSmart“ padangų, norint įveikti 10 000 kilometrų. Tai mažiausias visų išbandytų padangų skaičius – beveik dvigubai mažesnis už „Bridgestone BT016“ padangų, reikalingų tiems patiems 10 000 km nuvažiuoti, skaičių (7,88).

„SportSmart“ susilaukė didelės sėkmės vos tik pasirodė rinkoje 2010 kovą, – teigia „Dunlop Europe“ rinkodaros vadovas Sharonas Antonarosas. – Tyrimų ir plėtros skyrius turėjo atlikti sunkią užduotį, tačiau po „Roadsmart“, „Trailmax TR91“ ir „GP Racer D211“ sėkmės žinojome, kad mūsų inžinieriai yra pakankamai talentingi mąstyti nestandartiškai. Pasižiūrėjus į parduodamus „SportSmart“ kiekius visiškai aišku, kad Europos lenktynininkai dabar turi padangas, kokias būtų kūrę sau patiems.“

Didžiąją „SportSmart“ prekybos sėkmę lėmė asmeninės rekomendacijos – tiek bendraujant tiesiogiai, tiek interneto bendruomenėse. Prie šių rekomendacijų prisidėjo ir apdovanojimų gausa bei specialistams skirtų žurnalų pagiriamieji žodžiai. JK leidinys „Motorcycle News“ ir Vokietijos „Motorrad“ išrinko „SportSmart“ 2010 m. padanga. KTM pasirinko jas kaip originalias padangas savo lenktynių laimėtojui motociklui 1195cc RC8R. „Rinkoje nėra kitų padangų, galinčių suteikti tokias įvairias eksploatacines savybes, – teigia „Fast Bikes“. – Jos galėtų būti vienintelėmis reikalingomis padangomis.“

NTEC technologija, užtikrinanti lenktynėse būtiną sukibimą, „Multi-Tread“ junginiai, kai oras ypač drėgnas, ir nepriklausomos institucijos patikrintas didžiausias kilometražas klasėje. Panašu, kad „SportSmart“ iš tikrųjų yra išsipildžiusi motociklininko svajonė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius