Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ekonominio važiavimo varžybose „Peugeot EcoCup“ pasiekti neįtikėtini rezultatai

Automobilių temomis rašantys profesionalūs žurnalistai iš trijų Baltijos valstybių šiais metais sėdo prie naujųjų „Peugeot 208“ vairo ir varžėsi dėl mažesnių degalų sąnaudų, siekdami išbandyti savo sugebėjimus ir naujausią „Peugeot“ technologiją. Dalyviai labai ekonomiškai įveikė nustatytą maršrutą ir kartu apžiūrėjo lankytinas savo gimtinės vietas.
„Peugeot EcoCup“
„Peugeot EcoCup“ / Organizatorių nuotr.
Temos: 1 „Peugeot“

Be automobilių temomis rašančių profesionalių žurnalistų, savo galimybes galėjo išbandyti ir po vieną laimingąjį „Facebook“ konkurso dalyvį iš Estijos, Latvijos ir Lietuvos. Dalyviai, kurie neturėjo ekonominio važiavimo patirties, važiavo tais pačiais automobiliais, prie kurių vairo jėgas bandė žurnalistai. Nors maršrutą jie galėjo pasirinkti patys, labai įvairiomis sąlygomis buvo pasiekti labai geri rezultatai.

Dalyvis iš Estijos pasiekė panašų į profesionalų rezultatą: degalų sąnaudos 2,7 l/100 km, vidutinis greitis 55 km/val. Dalyvis iš Latvijos išbandė jėgas važiuodamas Rygoje, vidutinis jo rezultatas – 5,0 l/100 km degalų sąnaudos, vidutinis greitis – 32 km/val. Dalyvis iš Lietuvos pasiekė gamyklos nurodytas vidutines sąnaudas: 3,4 l/100 km.

Organizatorių nuotr./„Peugeot EcoCup“
Organizatorių nuotr./„Peugeot EcoCup“

Buvo varžomasi su naujaisiais „Peugeot 208“ modeliais, turinčiais ekonomišką 100 arklio galių 1,6 „BlueHDi“ dyzelinį variklį. Varžybų tikslas buvo trasą įveikti bent jau su gamyklos nurodytomis vidutinėmis degalų sąnaudomis – 3,4 l/100 km. Į kovą stojo ir dvi komandos su „Peugeot 208“, turinčiu „1,2 PureTech 82hp M5“ benzininį variklį, kurio gamyklinės vidutinės degalų sąnaudos – 4,5 l/100 km.

Tarp žurnalistų geriausią rezultatą pasiekė Latvijos komanda Ingars Tenis ir Roberts Jansons, vidutinės degalų sąnaudos 2,7 l/100 km. Antrą vietą bendroje įskaitoje užėmė Esta Tatrik ir Margus Pipar, kurių rezultatas 2,9 l/100 km. Arnis Martinelli ir Aldis Bite iš Latvijos pasiekė 3,0 l/100 km rezultatą. Tą patį rezultatą pasiekė ir Jurgis Paplaitis bei Ramūnas Pletkus.

Organizatorių nuotr./„Peugeot EcoCup“
Organizatorių nuotr./„Peugeot EcoCup“

Tolesni rezultatai buvo panašesni, nei tikėtasi: 3,1 l/100 km vidutines degalų sąnaudas pasiekė Linas Butkus ir Dina Sergijenko (Lietuva), Kaspar Sepp ir Laas Valkonen (Estija), Aldis Zelmenis ir Normunds Avotins (Latvija), Egidijus Babelis ir Aidas Bubinas (Lietuva). Geriausią rezultatą važiuodami benzininiu automobiliu pasiekė Guntars Pulss ir Raimonds Zandovskis, vidutinės degalų sąnaudos 4,2 l/100 km, antri buvo Iveta Kaminska ir Boriss Sebjakins, vidutinės degalų sąnaudos 4,3 l/100 km.

Visi automobilių tema rašantys žurnalistai pasiekė geresnį nei nurodytas gamyklos rezultatą.

Visi dalyviai nuvažiavo apie 550 km, nors su pilnu degalų baku buvo galima nuvažiuoti dar daugiau. Vidutinis dalyvių greitis buvo apie 60 km/val. Atsižvelgiant į tai, kad būta ne vieno sustojimo ir pervažiuota nemažai gyvenviečių, rezultatas tikrai įspūdingas.

Ekonominio važiavimo varžybos „Peugeot EcoCup“ – tai tradicinės mažiausių degalų sąnaudų varžybos, kurias „Peugeot Baltic“ organizuoja jau ne pirmą kartą. Svarbu faktas, kad kiekvieną kartą pasiektas rezultatas yra mažesnis nei gamyklos nurodyti duomenys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius