-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Honda Civic Type–R“ prieš „Seat Leon FR TDI“. Karštas benzinas prieš karštą dyzelį!

„Honda Civic Type-R“ ne veltui yra pelnęs „pocket rocket“ (iš angl.k. „kišeninė raketa“) pravardę. Šis mažas hečbekas karaliauja gatvėse nušluostydamas nosis daugumai sunkių, nemanevringų sedanų, kad ir kokie jų galingi varikliai būtų.
Honda Civic Type-R prieš Seat Leon FR TDI
Honda Civic Type-R prieš Seat Leon FR TDI

„Honda Civic Type-R“ sėkmės formulė yra paprasta: galingas variklis lengvame kėbule. Ši formulė pasiteisina. 100km/h greitį „karštuolis“ pasiekia per 6,8 sekundės, o maksimalus greitis apie 235km/h.

Variklis išvysto gera sukimo momentą – 196 Nm. Su tokiais parametrais  jis gali būti dar tobulinamas, nes rinkoje yra daug tobulinimo komplektų, leidžiančių bent kiek patyrusiems vairuotojams patiems pasididinti variklio galią, sukietinti važiuoklę ar palengvinti kėbulą.

Salone į akis krinta centrinėje konsolėje sumontuota pavarų perjungimo svirtis. Iš pirmo žvilgsnio – tai atrodo nepatogu, tačiau išbandžius tampa aišku, jog ji čia sumontuota neveltui. Perjunginėti pavaras labai patogu. Sportinio stiliaus sėdynes kietos ir gilios, jos gerai prilaiko posūkiuose, o balti ciferblatai prietaisų skydelyje sportiškumo prideda dar daugiau.

Iš išorės nuo paprasto „Honda Civic“ „kovinis“ jo variantas skiriasi raudona „H“ raide ant kapoto ir aerodinaminiu paketu.

Automobilis laikomas patikimu, tik liūdina gamintojų aplaidumas, jog daugumos „Civic“ modelių bagažinės dangtis pradeda anksti rūdyti. Perkant tokį automobilį reikia jį įdėmiai patikrint, nes jį eksploatavo prieš tai ne „šilkiniai“ vairuotojai. Vienintelis ir didžiausias „Honda Civic Type-R“ minusas – kuro sąnaudos. Vidutiniškai jos būna nuo 12l/100km. O su kiekvienu linksmesniu akceleratoriaus paspaudimu, tik auga.

Visai kitokia situacija yra su „Seat Leon FR TDI“. Šis karštakraujis pietietis sukurtas po „VW“ sparneliu. Turi Golfo važiuoklę ir variklį. Salono detalės primins „Audi A3“ modelį.

„Seat Leon FR TDI“ turi 1,9 turbodyzelinį variklį, kuris išvysto 150 „arklio galių“. Sukimo momentas – 320Nm. Su 6-ių bėgių pavarų dėže, automobilis skrieja labai greitai. Sukimo momentas beveik visada traukia vairuotoją  prie sėdynės.

Žinoma, kad ispaniškas dyzelinis „Hot Hatch“ nusileidžia „Honda Civic Type-R“: iki 100km/h per 9 sekundes, maksimalus greitis – 211km/h. Pagrindinis „Seat“ koziris – kuro sąnaudos: mišriai jos nesiekia net 5,5/100km.

Salone - sportinės sėdynės, balti ciferblatai, gera audio sistema. Išorėje – platūs pūsti buferiai. „Seat Leon FR TDI“ ne tik elgiasi, kaip sportinis automobilis, bet taip ir atrodo.

Pagalvojus, kokį malonumą suteikia dyzelinis „Hot Hatch“ su tokiom mažom kuro sąnaudom, tai pamąstai, ar šiais sunkiais finansiškai laikais dar kas nors norės maitinti automobilį, kuris vartoja daugiau nei 12litrų kuro?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius