Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Automobilių kovos. Karšti italai – „Lamborghini Aventador“ ir „Ferrari 458 Italia“

Kova Nr. 8 „Ferrari 458 Italia“ ir „Lamborghini Aventador“
Autoplius.lt montažas / Kova Nr. 8 „Ferrari 458 Italia“ ir „Lamborghini Aventador“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Itališki superautomobiliai gerai žinomi ir geidžiami toli gražu ne tik Europoje. Kodėl? Tikrai ne vien dėl „Ferrari“ ir „Lamborghini“ vardų.

2011 metais pristatytas ir dar net nepradėtas gaminti „Aventador“ pakeitė itin pasiteisinusį „Murcielago“. O štai „458 Italia“ buvo pradėtas gaminti, lyginant su „Lamborhgini“, senokai – 2009 metais. Jis pakeitė ne patį sėkmingiausią „Ferrari“ kūrinį F430.

Įdomu, kad visi pagrindiniai automobilio valdymo komponentai, tokie kaip valytuvai ar posūkiai, yra sudėti ant „458 Italia“ vairo – tai daro šį modelį ne tiek išskirtinį, kiek patogų. Visi prietaisai yra pasiekiami pirštu, tad abi rankos visada gali likti ant vairo, nesvarbu, ką norėtum padaryti – ar perjungti pakabos režimą iš „sportinio“ į „labai sportinį“, ar įjungti šviesas.

„Aventador“ savo ruožtu garsus unikalia kėbulo struktūra – itin daug šio automobilio detalių yra pagaminta iš lengvo ir tvirto anglies pluošto, kas leido 4,78 m ilgio automobiliui pasiekti 1 575 kg svorį bei, kaip teigiama, neįtikėtinas valdymo savybes.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas