Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Neišvydę dienos šviesos BMW M automobiliai

Jų niekad nebuvo
Gamintojo nuotr. / Jų niekad nebuvo
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Originalūs ir išradingi tie vyrukai iš BMW „M“ padalinio. Bet tikrai žino ką daro: M3, M5 ir kiti M serijos automobiliai (ne X5 M ir X6 M) yra apibūdinami labai trumpai – „puikūs“. Bet mes norime papasakoti apie kitą medalio pusę – modelius, kurių BMW nepatvirtino ir jie liko stovėti garažuose, taip ir neišvydę dienos šviesos.

Pamenate, dar praeitą savaitę rašėme apie M3 pikapą? Tai puikus pavyzdys ką gali sau leisti M padalinys šiaip jau griežtoje BMW sistemoje. O buvo tokių ir daugiau – tarkim 1989 metų M5 kabrioletas. Negana to, kad tokio 5-os serijos kabrioleto išvis nebuvo, M padalinys jį pasigamino ir sumontavo tikrus M geležis – V8 variklį ir t.t.

Galvojate M vyrukai nepagalvojo apie „Mercedes-Benz“ CLS konkurentą? Klystate – jie jį net pagamino. Paėmė 6-os serijos kupė, prailgino, pridėjo pora durų ir štai. Kad papildomas svoris nesugadintų techninių parametrų, varikliui padovanotos kelios papildomos galios. Deja, BMW vadovai turėjo kitų planų.

Dar vienas puikus tvarinys – M8. Buvo sukurtas prototipas, kuris turėjo būti dar greitesnis už V12 motorą turintį 850 CSi. Deja, projektas nepalaimintas, o gerokai patobulintas V12 variklis iškeliavo tapti širdimi tikram herojui – „McLaren F1“.

Gamintojo nuotr./Raudonasis M likęs be pavadinimo
Raudonasis M likęs be pavadinimo

Beje, tas pats V12 variklis buvo sumontuotas ir į pirmąjį X5 prototipą. Ten jis buvo dar galingesnis 700 AG. Šiaip jau didelis X5 visureigis su tokia širdimi pasiekė 300 km/h greitį! Deja, šis kūrinys nepasiekė gamybos. Kaip ir dar keli to laikmečio M darbai – 318ti, M3 universalas, M5 universalas ir raudonasis roudsteris be pavadinimo.

2010 metais M komanda norėdama pažymėti 25 metų M5 jubiliejų (pirmasis M5 nuo konvejerio nuriedėjo 1985 m.) bandė įteikti gerbėjams tikrą dovaną – M5 su V12 varikliu. Deja, didžiausias M sukurtas variklis tiesiog netilpo po variklio dangčiu. Taigi, projektas nutrauktas, o variklis iškeliavo į „Le Mans“ serijos lenktyninius automobilius.

Pabaigai apie naujausią darbą – M3 pikapą. Jis M skyriuje turi ilgą istoriją. Mat tokį karavaną jie buvo pasigaminę iš pirmos kartos M3. Ši mašina buvo naudojama krovinių transportavimui M gamykloje. „Kablukas“, suprask. Taigi, naujasis pakeis senąjį, kuris išeis užtarnauto poilsio. Prisijungs prie eilės nuostabių automobilių, kurių niekad nebuvo.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas