Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Padangų specialistas“ žengia į elektroninę erdvę

Automobilių verslo profesionalai užsimojo išvaduoti vairuotojus nuo padangų keitimo karštinės keliamų rūpesčių. Lietuvos automobilininkų bendruomenei didmenine automobilių detalių prekyba užsiimanti įmonė „AD Baltic“ pristato naują projektą internete – „Padangų specialistas“. Didžiausias padangų prekybos ir priežiūros tinklas, žinomas tokiu pat vardu, savo paslaugas perkelia ir į elektroninę erdvę – tai internetu besinaudojantiems vairuotojams leis gerokai paprasčiau ir pigiau išspręsti sezoninius automobilių „apavo“ keitimo galvosūkius.
R.Lipeikio įmonėje „Egzotika“
Padangos / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Pasak „AD Baltic“ Marketingo skyriaus vadovės Linos Sakalauskės, kaip turėtų keistis ir plėstis „Padangų specialistas“, bendrovės strategai nusprendė ilgai analizavę Lietuvos vairuotojų įpročius ir poreikius.

„Tyrimo bendrovių vykdytos apklausos bei kitų kompanijų atliktos analizės liudija, kad 3 iš 4 Lietuvos gyventojų naudojasi internetu. 11 proc. žmonių bent kartą yra kažką pirkę el. parduotuvėse. Lietuviškas el. parduotuves renkasi maždaug 44 proc. interneto naudotojų ir net 75 proc. vairuotojų prieš pirkdami padangas naršo po gamintojų ar pardavėjų svetaines, ieškodami informacijos, galinčios padėti priimti sprendimą – ką montuoti ant ratlankių artėjant žiemai. Paradoksalu, tačiau net 46 proc. padangų verslo praktikų neturi nei savo el. parduotuvės, nei interneto svetainės“, – pastebėjo L. Sakalauskė.

Elektroninės prekybos ekspertai šią verslo atšaką laiko ypač perspektyvia, nes greta tradicinių vartotojų lūkesčių (el. parduotuvėse kainos visuomet šiek tiek žemesnės nei įprastose prekybos vietose) patenkinimo, ji leidžia išspręsti dar keletą svarbių problemų. Kalbant būtent apie padangų prekybą – pereiti į naują rinkoje lygmenį ir suteikti vartotojams dar kokybiškesnes paslaugas.

Didžiausią įtaką sprendimui, kokias padangas pirkti, turi trys dalykai: asmeninė patirtis važinėjant vieno ar kito gamintojo padangomis, kaina ir pardavėjų patarimai

„Didžiausią įtaką vairuotojų sprendimui, kokias padangas pirkti, turi trys dalykai: sukaupta asmeninė patirtis važinėjant vieno ar kito gamintojo padangomis, kaina ir pardavėjų-konsultantų patarimai. Kitaip tariant, žmogiškasis faktorius lemia labai daug. Naujasis mūsų projektas tokią praktiką turėtų gerokai pakoreguoti, nes čia pateikiamos nuorodos į profesionalių padangų bandymų ataskaitas, atskleidžiant, kas, kur, su kuo buvo lyginama ir kokių rezultatų pasiekė. Taip pat siūlome diskutuoti forume ir reitinguoti padangas pagal tai, kaip sekasi su jomis važinėti. Taigi dabar pasirinkimas galės būti kur kas racionalesnis“, – teigia „AD Baltic“ Marketingo skyriaus vadovė.

Kadangi „Padangų specialistas“ nėra susijęs su vienu kuriuo nors gamintoju, bet bendradarbiaujama praktiškai su visais didžiausiais padangų rinkos žaidėjais, el. parduotuvės lankytojai gauna objektyvią informaciją apie visus produktus. Greitu laiku „Continental“ ir „Goodyear“ prekinių ženklų asortimentas bus toks, kokio greičiausiai negalėtų pasiūlyti nei vienas kitas padangų pardavėjas Lietuvoje.

Dar vienas „Padangų specialisto“ išskirtinumas – galimybė gauti pasirinktas padangas tiesiai į vieną iš 67 visoje šalyje esančių servisų, kurie dalyvauja šiame projekte. Tapti „Padangų specialisto“ partneriais buvo kviečiami tik patikimi ir geriausius atsiliepimus turintys padangų verslo profesionalai.

Be to, naujoji el. parduotuvė „Padangų specialistas“ ne tik siūlo patraukliomis sąlygomis įsigyti automobilio „apavą“, bet ir padeda suplanuoti bei atlikti visas padangų permontavimo procedūras tada, kada patogiausia pačiam vairuotojui. Suplanavus vasarinių ir žieminių padangų „rokiruotę“ ir suformavus užsakymą el. parduotuvėje, pasirinkto serviso darbuotojai susisieks ir pasiūlys patogiausią apsilankymo dirbtuvėse laiką. Ne paslaptis, kad rudeninio padangų keitimo karštinės metu, šių dalykų derinimas tradiciškai užima daug laiko ir sukelia aibę nepatogumų.

„Sukūrus kompleksinių paslaugų programą taupomas ne tik laikas, bet ir pinigai: už įsigyjamų padangų pristatymą vairuotojui nereikės mokėti nė cento. Mūsų žiniomis, už padangų komplekto pristatymą per kurjerį dauguma el. parduotuvių taiko apie 20 litų mokestį. Svarbu ir tai, kad mūsų el. parduotuvės „vitrinose“ yra tik tos padangos, kurias iš tiesų galime pristatyti šiuo metu. Nebandome gudrauti skelbdami „ypatingai patrauklius“ pasiūlymus, tikintis, kad jais susidomėjęs, tačiau jų nesulaukęs, klientas vėliau susidomės kitomis alternatyvomis. Taip pat „Padangų specialisto“ sukurtas mechanizmas leidžia automobilių reikmenų parduotuvėms ar servisams nelaikyti sandėliuojamų prekių: reikiamus produktus mūsų partneriai gali gauti per porą valandų“, – atskleidė L. Sakalauskė. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius