Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Palangiškiai džiaugiasi nauju aplinkkeliu, kuris bus baigtas 2015-aisiais

Nuo 2015-ųjų gegužės tranzitinis transportas, iš Šiaulių važiuojantis Klaipėdos kryptimi ir vykstantis Liepojos link bei atvirkščiai, jau bus kreipiamas nauju Palangos aplinkkeliu. Pagerės eismo sąlygos, taps saugiau, bus mažiau teršiamas oras.
Būsimas Palangos aplinkkelis
Būsimas Palangos aplinkkelis / Pajurionaujienos.com nuotr.

Kompensacijos negaus

Aplinkkelio trasa eis per Kretingos miškų urėdijos Palangos girininkiją. Keliui įrengti sausį iškirsta apie 16,7 ha biržės. Urėdo Antano Baranausko teigimu, iš viso iškirsta apie 4 tūkst.138 kub. m medienos. Palangos girininkijoje miškų plėtra nenumatyta, todėl jie atsodinti nebus. „Kadangi miškai – valstybiniai, finansinės kompensacijos mes negausime, juk valstybė pati sau nemokės“,– sakė A. Baranauskas.

Pasak Architektūros ir planavimo skyriaus vedėjos Inos Sviderskienės, Kretingos rajono savivaldybės misija apsiribojo leidimo tiesti aplinkkelį išdavimu. Miškai jau baigti kirsti. Kai tik išeis įšalas, prasidės žemės darbai. Jie vyks valstybinės reikšmės magistralinio kelio Klaipėda-Liepoja 24,75 – 33 km ruože. Trasos ilgis bus 8,25 km, o kelio plotis – 12 m. Numatyti ir kiti svarbūs darbai: bus rekonstruojama Vydmantų gyvenvietės sankryža, rekonstruotas pėsčiųjų ir dviračių takas, įrengta požeminė pėsčiųjų bei dviračių pervaža.

Vydmantiškiai laukia

Vasarą nebebus kamščių, automobiliai pasiskirstys naujuoju keliu. Aplenkdami kurortą, jie galės laisvai sukti į Palangos oro uostą, Šventąją, Liepoją

Žinią apie tokias permainas jų gyvenvietėje vydmantiškiai priėmė palankiai. „Vasarą nebebus kamščių, automobiliai pasiskirstys naujuoju keliu. Aplenkdami kurortą, jie galės laisvai sukti į Palangos oro uostą, Šventąją, Liepoją“,– sakė Alfonsas Berenis.

„Gal pagaliau ir tos garsiosios 1000 km lenktynės persikraustys į naująjį kelią? – vylėsi bendruomenės pirmininkė Augustina Urbienė. – Neįsivaizduojat, kiek jos mums gyvenimą trumpina“.

Ne tik todėl, kad dulkių ir teršalų debesis kelia ir kad trikdo įprastą gyvenimo ritmą. Pirmininkės nuomone, su vietiniais žmonėmis elgiamasi nepagarbiai: užtveriamas dar ir takas, kuriuo daugelis vydmantiškių dviračiais važiuoja į darbą Palangoje, išmaurojamos privačios pievos, išmindomi takai. „Kad bent pakraščius nusišienautų – žolės iki juosmens auga“,– pasakojo A. Urbienė.

Dirbs patyrę

Aplinkkelis tiesiamas įgyvendinant Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos bei privačios partnerystės projektą. Toks projektas šalyje – pirmas. Jo vertė - 125 mln. Lt.

Kur tik pasisuksi, mūsų rajone dažniausiai dirba svetimi. Tikėjomės, kad bus sukurta darbo vietų ir vietinėms bendrovėms

Statybos darbus atliks patyrusios bendrovės „Kauno tiltai“ ir „Šiaulių plentas“. Specialiai aplinkkeliui jos įkūrė naują bendrovę „Palangos aplinkkelis“.

„Kur tik pasisuksi, mūsų rajone dažniausiai dirba svetimi. Tikėjomės, kad bus sukurta darbo vietų ir vietinėms bendrovėms,– apgailestavo Vydmantų agroserviso vadovas Vytautas Dvarionas. – Turiu technikos, būčiau galėjęs nuomoti“.

Rangovai – „Kauno tiltai“ ir „Šiaulių plentas“ – parinkti konkurso būdu. Pasak „Kauno tiltų“ atstovės spaudai Rimantės Jablonskytės, nedidelė įmonė grandiozinių darbų nepadarytų. „Tam reikia nemažai patirties bei finansų“,– sakė ji.

Verslininkai įsipareigojo ne tik nutiesti aplinkkelį, bet savo lėšomis 23 metus jį ir prižiūrėti.

Šaltinis: Pajurionaujienos.com

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius