Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

PER4M MAG. Lietuviški drifto prieskoniai Japonijoje – „Drift Nations Match“ & „G1 GP Rd. 3“

PER4M MAG: lietuviški drifto prieskoniai Japonijoje
PER4M MAG: lietuviški drifto prieskoniai Japonijoje
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Gerą laiką Per4m Mag „paturėjo“ per kelias dienas praleistas Japonijoj. „Drift Heaven“ savaitė Ebisu trasų ir kalnų komplekse buvo kelionės galutinis taškas. Pagrindinis tikslas, svajonė ir noras – dalyvauti WDSC konferencijoje, „Drift Nations Match“ ir „G1 (Gaijin) GP“ skerso statymo varžybose. Su Lietuvos atstovu – Tadu Lučkaičiu (JDM Art Team) žinoma!

Įspūdis būti Ebisu pirmąjį kartą – faina kvadratu ir dar plius du! Pailiustruoti geriausia vaizdu:

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

Oranžinis S14'as parlekia nuo kalniuko ant kurio prasideda įskaitinė zona ir skersa mašina slysta žemyn. Baisų vaizdo grožį atsiveriantį nuo Nishi trasos kalvos įžiūrėti paprasta: debesys įsirėmę į kalnus, rudeniškai nusidažę spalvoti medžiai, trasos posūkiai, pasvylančių padangų dūmeliai ir jokių neaiškių garsų tik drifto car'ų baubimas: japoniškas drifto ruduo arba tiesiog - Drift Heaven!

Atgal prie reikalų. Po pirmosios dienos šnekų ir įvairių šalių pristatymų apie tai, kaip sekasi „driftingui“ jose, išaušo pirmoji Drift Heaven savaitės „veiksmo“ diena – „Drift Nations Match“. Kova skirta WDSC (World Drift Summit & Competition) dalyviams nepraliejant kraujo iššsiaškinti „pas ką didesnis“. Kad visiems būtų vienodai sunku, „Team Orange“ komanda vairuotojams parūpino „gatvinio“ lygio galu varomus automobilius, kas reiškė, jog daugumos dalyvių namie palikti drifto bolidai buvo daug labiau modifikuoti ir geriau pritaikyti slysti.  Prie „sunkumų“ prisidėjo ir tai, kad daug kam persėdus į šias mašinas pasirodė per silpni „rankiniai“, per minkšta pakaba ar variklis „nesisuka“ ir mašina į kalniuką vos pakyla.  Niekam nėra smagu grįžti prie žemesnio lygio, bet tame ir kampas buvo – lygios (tikrai ne 100%, bet kiek įmanoma arčiau to) sąlygos, prastesnės mašinos – parodyk ką moki!

Sleepy (Hiroki Furuse) - Team Orange komandos ir WDSC vadas išaiškino esmines Drift Nations Match taisykles: „Nepraraskit draugų! Čia ne trečiasis pasaulinis karas, o Driftingo varžybos“. Kam dar iki šiol nebuvo aišku, tai po šio pasakymo akys prašviesėjo galutinai ir 14 drifto fanatikų iš Lietuvos, Italijos, Kipro, Japonijos, Pietų Afrikos, Bahreino, Lenkijos, Prancūzijos, Graikijos, Rusijos, Škotijos ir Portugalijos išriedėjo į trasą pasilinksmint statydami skersą. Tarp „statytojų“ pavardžių net trys Drift Ladies: Sumika Kubokawa (Japonija), Emily London (Škotija) ir Monica Burigo (Italija). Berniukų tarpe buvo galima rasti mums puikiai žinomus žmones: Maciej Polody (Lenkija), Federico Scerifo (Italija) bei rusų čempioną Eugenijų (Evgenij) Satukovą.
 

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

Kokį auto priversti čiuožti gavo Tadas? Beveik kaip namie – kairiavairį S13! Apie modifikacijas nelabai... mažai jų buvo: šiek tiek nuleistas, variklis stock tad negalingas ir minkštas. Laukė šioks toks iššūkis, bet negi verksi čia ar ne? Tadas ėmėsi darbo ir užsistatė ant pačio kalniuko viršaus su drifto draugais visai kietai pademonstruodamas Tripple Drift!

Treniruotėms ir kvalifikacijai pasibaigus, pirmoji porinė kova. Fiestas vėl traukia rankinį vos pakilęs į viršunę ir slysta tiesiai žemyn. Iš paskos kiprietis Nicolas Patak su Nissan S14 oranžine...

Itin susikaupęs  Tadas čiuožia skersas - kampas geras, greitis irgi. Nusileidimas vyksta sklandžiai nors greičio Tadui norėjosi daugiau. Kur tie arkliai!!!! Slysti gana sunku, Nicolas neatsilko ir nugalėtojas nėra aiškus. Džaugiamės nes One More Time sako teisėjai, kurių žodžius mikrofonu perduoda gausiai šnekantis ir pokštus laidantis graikas - Dimosthenis Loukisas. Pakartojimas panašus, tik bėda laukė kalniuko apačioje „persimetimo“ metu. Sleepy nurodė persimetimą atlikti kaip įmanoma staigiau - daugiau taškų! Kiprietis vėl drąsiai spaudė atlikdamas „gaudytojo“ vaidmenį Tsuiso kovoje, bet tuomet įvyko  "spin'as" ir porinės dvikovos nugalėtoju tapo Nicolas.

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

Įgavęs energijos Nicolas nukeliavo iki pat finalo kur kapojosi su drifto šerifu Federico. Po dviejų "one more time" italas laimėjo! Pakeliui į finalą Federico nors ir nuolatos demonstruodamas savo itališką meilę moterims, labai dideliu džentelmenu trasoje nebuvo pusfinalio Tsuiso kovoje pasirodęs pranašesnis prieš Team Orange atstovę (Drift Queen  2010)  Sumiką Kubokawą. Ji savo namų trasoje liko trečioje vietoje.

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje
PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

Mūsų Tadas Lučkaitis „atšėrė“ iki devintos pozicijojs ir iš Kumos (Nobushige Kumakubo „Team Orange“) rankų gavo naujutėlį Bride sportinį lopšį dovanų. Senąjį galės išmesti lauk - „pinkė“ džiaugsis. Kietai! Visi kartu pasilaistėm šampanu, pakepėm japoniškos mėsos ant laužiuko ir laimingi palikom Ebisu trasas nakčiai.

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

Kita diena atnešė dar daugiau reikalų - G1 „Gaijin“ GP 2010 trečiajį ir paskutinį sezono etapą. Drifto varžytuvės užsieniečiams Japonijoje.

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

Sąrašas užsiregistravusių žadėjo daug! Virš 70 dalyvių pasakė „Taip“, bet pažado neislaikė ir susirinko tik 45. Organizatoriai buvo pikti: sukviesta daug rėmėjų, prigaminta lipdukų, suplanuotas laikas ir t.t. Pakeitimų reikėjo įvesti nemažai, tačiau renginys turėjo tęstis.

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

Kvalifikacija vyko treniruočių stiliumi – suskirstyti į kelis pogrūpius driferiai buvo išleidžiami į trasą ir   turėjo šiek tiek laiko atrasti bei „paimti“ teisėjų nurodytus  „statymo“ ir esminius trajektorijos taškus.

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

Tuo pat metu reikėjo visa tai atlikti neklystant ir stengtis sužavėti teisėjų ketvertuką: Manabu Suzuki, Nobushige Kumakubo, Naoto Suenaga ir Robbie Nishida. Robbie yra Formula Drift čempionato JAV dalyvis ir grįžęs į gimtinę dėl Drift Matsuri ir G1 GP varžybų atliko labiau tarpininko tarp teisėjų ir dalyvių vaidmenį bei buvo varžybų balsas.

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

Tadas Lučkaitis (JDM Art) kovai išsitraukė naują ginklą – Nissan PS13. Šį aparatą išvysti slystant nekantravome žiauriai! Komandos vado Romo Tamulevičiaus aka Doggy parūpintas automobilis Tadui švelniai tariant patiko. 2.2 litro stroker’is, HKS GT 3037 turbina, Apexi Power FC kompiuteris bei apie 400 AG į galinius ratus. Važiuoklės patobulinimai: Tein pakaba, Cusco traukės, Work Meister R16 ratlankiai. Net ir su keturiais lietuviais viduje, drifto mobilis parodė, jog jis “traukia” velniškai!

Ir taip jau lipaluotą (turima galvoj su daug lipdukų, o ne išteptą klijais „Lipalas“) mašiną pagražinę draugų lipaliukais (DC Shoes, 15min, Autoplius, Per4m Mag) bei varžybų organizatorių lipniosiomis schemomis ir numeriu 64, išleidome Tadą į trasą ŠERTI!

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

Jei atvirai ir trumpai, tai viskas buvo taip:  pora minučių saulučių papaišymo ir apšilimo aikštelėje visiškai nematytu ir nevairuotu automobiliu ir tiesiai skersai į kvalifikaciją su „nuplyšiusių“ drifterių banda iš visos žemės! Kai didumo iššūkis! Statyti skersą Ebisu, nebūtinai reiškia tūrėti bling-bling žaisliuką. Čia žmonės duoda pagarbos taškų už gerą stilių ir humoro jausmą! Puikiai tai įvaldę buvo du australai Stewie Bryant ir John Dreyer. Du R32 Nissan Skyline – Police Missile ir Top Mount Intercooler Drift Rocket Skyline.

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

Lietuvis ir EBISU – džiaugėsi ir didžiavosi tautiečių širdys! Viename iš Nishi trasos posūkių „nukilinęs“ priekinį bamperį (štai kodėl driftcarai dažnai jų neturi!) Tadas aka Fiestas truputį timptelėjo už nervų, nes nebuvo aišku ar automobilis nepažeistas. Viskas ok, nuostoliai menki - tik lūžusi plastmasė. Atidengęs didžiulį IC Fiestas įsismagino, o Per4m Mag džiaugėsi jo driftu.

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

Baisiai daug gerų drifterių slydo kartu. Kai kurie iš jų labai jau nepikti kai nešeria, bet įsėdę į mašinas išlaisvina vidinę godzilą ir daryk tu jiem ką nori... Tad Fiestui į Tsuiso Top 16-uką patekti šį kartą nepavyko, nors kaip pats sakė - labiausiai jis ir mėgsta driftinti ne vienas. Kitą kartą!

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje
PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

Trečiojo etapo ir viso G1 GP 2010 pagrindinė žvaigždė, didžiausia dienos godzila ir nugalėtojas – australas Chris DeJager (Nissan S14). Japonijoje jau ne pirmus metus gyvenantis drifteris draugiškas, šypsosi, nepiktas, bet šeria - nenugalimai. Vien dėl drifto, jis paliko savo namus ir darbą Australijoje ir atvyko gyventi į Japoniją. Kurį laiką valgęs tik dešrainius (nes kažko prabangiau negalėjo sau leisti) Chrisas tapo nauja drifto žvaigždute -  už pergalę G1GP gavo D1 licenziją. Pats pripažino, kad likęs gimtinėje per tokį trumpą laiką nieko panašaus nebūtų pasiekęs. Interviu su Chrisu apie tai, kaip jis tapo drifteriu bei kaip padaryti „backwards entry“ netrukus čia -  Per4m Mage.

PER4M MAG: lietuviaki drifto prieskoniai Japonijoje

G1 GP 2010 trečio etapo šeši geriausieji! Be Chriso, nugalėojo, svarbūs mums buvo dar du.Škotas Andrew Gray, pirmasis iš kairės, paėmė šeštąją vietą, bet ne tai svarbu. PAndrew yra PowerVehicles.com garažo šefas. Įsitaisęs tarp Ebisų trasų, Andrew reanimuoja mirusius Missile car'us, keičia suplyšusias  ir sunaikintas „gumas“ ar tiesiog suranda tau kitą mašiną.  Galvos skausmas daug mažesnis dėka jo. JDM Art'eriai Romas bei Tadas savo PS13-ą „aptarnaudavo“ būtent pas Andrew chebrą.  Oranžinę kepurę užsitempęs stovi lenkas Maciej Polody – lietuvių nuolatinis draugas ir kompanijos palaikytojas visos savaitės metu. Sveikinimai su trečiąja vieta!

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas