Šis „Peugeot“ prototipas žavėjo žmones vos pasirodęs Paryžiaus automobilių parodoje 1988 metais. Automobilis atrodė taip, lyg ką tik atvažiavęs iš lenktynių trasos. Ateities lenktynių trasos.
Dramatišką išraišką suteikia kampuotos ir griežtos kėbulo linijos. Priekis primena to meto „Peugeot“ automobilius. Siekiant kuo mažesnio oro pasipriešinimo automobilis gamintas kiek įmanoma žemesnis.
Priekinis stiklas beveik vienoje linijoje su variklio dangčiu. Nuožulni kėbulo linija jungia stogą su galine dalimi nepastebimai, taip sukuriama vientiso tobulo sportinio kupė išraiška.
„Oxia“ nebuvo tik maketas – tai buvo važiuojantis prototipas. Jo kėbulas pagamintas iš anglies pluošto.
Bazėje sumontuotas 2,9 l darbinio tūrio V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 670 AG prie 8 200 aps./min. Kiekvienas cilindras turėjo po 4 vožtuvus. Maksimalus sukimo momentas – 726 Nm prie 4 500 aps./min.
Automobilio visi ratai ne tik varomi, bet ir vairuojami. Svoris – tik 1 374 kilogramai. Maksimalus „Oxia“ greitis siekia 347 km/val.
Nežiūrint į tai, kad automobilio charakteristikos buvo vertos rimto sportinio automobilio, vairavimo komfortas nenukentėjo. Prancūzai teigia, kad tai buvo patogus, kaip ir dera prancūziškiems, automobilis.
Viduje viskas atrodo labai futuristiškai. Tais laikais neįtikėtinas dalykas – kompiuteris valdė navigacijos įrangą, garso aparatūrą, telefoną ir automatinę oro kondicionavimo sistemą. Daug sistemų, padedančių vairuotojui: temperatūrų davikliai, slėgio jutikliai ir pan.
Taip „Peugeot“ žvelgė į ateitį 1988 metais.