Bendras darbinis tūris – 6,2 litro, cilindrų skaičius – 12, arklio galios – 487, sukimo momentas – 577 Nm. Alfai! Automobilyje, į kurį ypač retai montuojami daugiau nei šešis cilindrus turintys varikliai.
Čia dar ne visas projekto įdomumas – ne mažiau intriguoja, kas gi buvo padaryta su transmisija? Šis dalykas išspręstas taip pat originaliai: abu varikliai turi po atskirą penkių pavarų dėžę, pasiskolintą iš „Lancia Kappa“. Dviem varomiesiems ratams – viena pavarų dėžė. Aukštasis mokslas!
Olandas teigia, kad jo kūrinys iki 100 km/h įsibėgėti gali vos per 4,5 sek., o maksimalus greitis turėtų siekti 290 km/h. Tiesa, to savininkas dar nepatikrino.
Dvimotorio GTV užpakalyje ir priekyje sumontuoti reguliuojami „Koni“ amortizatoriai bei „Novitec GTV“ spyruoklės. Stabdžiams dėmesio skirta kiek daugiau – priekyje sumontuoti net 330 milimetrų skersmens diskai, o užpakalyje – 278 mm.
Įspūdingosios „Alfa Romeo“ savininkas teigia daug kovojęs su automobilio svoriu. Norint jį sumažinti, teko pašalinti oro kondicionierių, automobilinę garso sistemą ir dar kelis mašinoje paprastai sutinkamus dalykus. Ratai – taip pat vieni lengviausių iš šiuo metu rinkoje siūlomų 17 colių lengvojo lydinio gaminių: „OZ Ultraleggera“ su „Pirelli PZero Nero“ 225/45ZR17 dydžio padangomis.
Gaila tik vieno dalyko: kadangi automobilio savininkas yra olandas, nemėgstantis kalbėti užsienio kalbomis, informacija yra gana sausa ir ne itin išsami. Tačiau apie daug dalykų galima spręsti iš nuotraukų bei vaizdo medžiagos (jeigu tik suprantate vietos kalbą).