-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Siūloma įvesti „panikos“ mygtuką automobiliuose su berakte užvedimo sistema

Po mirtinos „Lexus ES 350“ avarijos Kalifornijoje (JAV), Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA) pasiūlė standartizuoti beraktes automobilių užvedimo sistemas ir įdiegti jose taip vadinamą „panikos“ mygtuką, kurį paspaudus būtų išjungiamas automobilio variklis.
toyota-start-button
Mygtukas
Temos: 1 „Toyota“

NHTSA specialistai teigia, kad visos beraktės užvedimo sistemos privalo turėti avarinio variklio išjungimo funkciją, kuri leistų išjungti variklį per pusę sekundės, nepriklausomai nuo to ar automobilis stovi, ar lekia greitkeliu.

Šis pasiūlymas pateiktas susirūpinus, kad vairuotojas kilus nenumatytai ar net paniškai situacijai negali iškart išjungti variklio. Būtent taip nutiko 2009 metais avarijoje, kurios metu žuvo keturi žmonės. Tada „Lexus“ vairuotojas kilus panikai nesugebėjo sustabdyti automobilio, kuriame buvo aktyvuota pastovaus greičio palaikymo sistema.

Vairuotojas turėjo išjungti variklį kuo greičiau, tačiau norint jį išjungti reikia mygtuką nuspaustą palaikyti ne mažiau 3 sekundžių.

Šis incidentas buvo viena priežasčių, 2009 ir 2010 metų lėmusių masinę „Toyotos“ koncerno automobilių serviso kampaniją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius