„Maybach Exelero“ buvo pristatytas 2005 metų gegužę Berlyne. Tai – Vokietijos padangų bendrovės „Fulda“ ir prabangių automobilių gamintojo „Maybach“ bendras kūrinys, nuo pirminės idėjos iki galutinio varianto pagamintas vos per 2 metus.
Įdomiausia tai, kad šį įspūdingų gabaritų ir labai drąsaus dizaino kupė kūrė 24 metų Pforzheimo instituto transporto dizaino katedros studentas Frederikas Burchhardtas kartu su „Maybach“ dizaino centro specialistais.
„Maybach“ ir „Fulda“ gamintojus bendri projektai siejo dar prieš antrąjį pasaulinį karą.
„Scanpix“ nuotr./Reperis Birdmanas |
Prieš šešerius metus pagamintas „Maybach Exelero“ buvo skirtas itin greitų padangų linijos „Fulda Carat Exelero“ populiarinimui, tad ant 12 cilindrų (700 AG) biturbo variklio varomo modelio sumontuotos 315/25 ZR23 padangos. Su šiomis padangomis beveik 2,7 tonos sveriantis automobilis gali pasiekti didesnį nei 350 km/val. Greitį.
Unikalusis „Exelero“ modelis pagamintas Italijoje, „Stola“ studijoje panaudojant sedano „Maybach 57“ važiuoklę, agregatus ir variklį, kurio pajėgumas buvo padidintas nuo 550 iki 700 AG, sukimo momentas – net iki 1020 Niutonmetrų.
Žurnalo „Forbes“ duomenimis, ketvirtą vietą turtingiausių reperių sąraše užimantis Birdmanas jau turi įsigijęs „Maybach Landaulet“ už 1,2 milijono dolerių (2,8 mln.litų) ir raudoną „Bugatti Veyron“ už 2 milijonus dolerių (4,6 mln. litų).