Iš 30 patikrintų transporto priemonių, 17 turėjo rimtų trūkumų, o 7 vairuotojai nebuvo pakankamai pailsėję prieš leisdamiesi į kelią.
Pasak Eismo ir sienos apsaugos skyriaus inspektoriaus Jaanuso Tentso, patikrinimo metu pirmiausia į akis krito netvarkingai pritvirtinti kroviniai.
Operacijos metu policijos pareigūnai priėjo prie išvados, kad vilkikų vairuotojai neskiria dėmesio valstybinių numerių ir žibintų švarai. Prasta padangų kokybė taip pat nepraslydo pro pareigūnų akis.
Kaip didžiausią problemą pareigūnai įvardijo pačių vairuotojų fizinę būklę. Prie vairo jie sėdasi pakankamai nepailsėję. Kaip sakė J.Tentsas, pavargęs vairuotojas tolygus išgėrusiam vairuotojui.
Patikrinimo operacijoje iš viso dalyvavo 15 policijos pareigūnų, įskaitant Švedijos atstovus, kurie atvyko į Estiją per C.A.S.H. (Connecting Authorities for Safer Heavy Goods Traffic) projektą.
Tai tarptautinis projektas, sukurtas siekiant labiau kontroliuoti vilkikus. Šiam projektui priklauso Suomija, Norvegija, Švedija, Danija ir Estija. Taip pat bendradarbiauja Vokietijos vandens policija, Lietuvos kelių policija ir Latgalos eismo skyrius iš Latvijos.