Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniaus gatvėse provėžos tvarkomos nauja technologija

Vilniuje nuo ketvirtadienio provėžas pradėta tvarkyti taikant gatvių dangos remonto karštojo regeneravimo kelyje metodą. Šiuo metu darbai jau vyksta Ukmergės gatvėje, vėliau planuojama, kad taip bus sutvarkyta ir Narbuto gatvė, dalis Nemenčinės plento. Sutvarkyti provėžas naujuoju būdu yra dvigubai pigiau. Analogiška technologija ypač paplitusi Suomijoje, tačiau naudojama ir Estijoje bei kitose Skandinavijos šalyse, kuriose klimato sąlygos panašios į Lietuvos.
Remontuojamos Vilniaus gatvės
Remontuojamos Vilniaus gatvės / Kadras iš vaizdo siužeto

Sostinėje, kaip ir kituose Lietuvos miestuose, provėžos iki šiol buvo tvarkomos jas išfrezuojant bei užasfaltuojant. Tačiau toks būdas yra trumpalaikiškas, be to, pakankamai brangus. Pavyzdžiui, sutvarkyti 1 kv. metrą provėžų frezavimo ir asfaltavimo metodu kainuoja 104 Lt, tuo tarpu naujuoju metodu – 41 Lt.

Karštojo regeneravimo metodu provėžos remontuojamos 1 m pločiu. Specialiai tam skirta transporto priemonė susideda iš dviejų šiluminių mazgų: vienas iš jų atšildo asfaltą, kitas – senąjį asfaltą sumaišo su nauju. Šia parengta mase provėžos užasfaltuojamos. Dėl šios technologijos specifikos, juo planuojama tvarkyti tik tas gatves, kuriose nėra inžinerinių komunikacijų šulinių.

VIDEO: Vilniuje tvarkomos provėžos

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius