-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Vilniaus gatvėse – veidrodis ant ratų

Vilniaus gatvėse prieš savaitę pasirodė dar nematytas Lietuvoje eksponatas – veidrodine plėvele apklijuotas, 2008 metų laidos „Chevrolet Corvette“. Praeivių žvilgsnių neeilinis automobilis sulaukia daug. Sulaukia ir pirštų atspaudų ar įdrėskimų.
Chromine plėvele apklijuota „Chevrolet Corvette“
Chromine plėvele apklijuota „Chevrolet Corvette“ / Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr.

Kaip sakė automobilio savininkas Vladas, įbrėžimų ant jo „Chevrolet Corvette“ atsiranda  kone po kiekvieno stabtelėjimo – visiems maga mašiną ne tik apžiūrėti, bet ir pačiupinėti.

Brangus malonumas

Automobilis išskirtine plėvele buvo apklijuotas įvairiausiais transporto priemonių išvaizdos patobulinimais užsiimančioje „Re-styling“ įmonėje, kurios savininkas ir yra pats Vladas. Anot jo, jau pradeda atsibosti šiuo metu itin populiarios matinės plėvelės, nors taip išdailintus automobilius mažesniuose miestuose vis dar galima skaičiuoti ant vienos rankos pirštų. Tačiau ši „Corvette“ – naujas žingsnis mašinų tobulinimo virtuvėje.

Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./Chromine plėvele apklijuota „Chevrolet Corvette“
Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./Chromine plėvele apklijuota „Chevrolet Corvette“

Žinoma, yra ir automobilių, padengtų tikru chromu ar netgi auksu – internete jau kelis kartus pasirodė taip Rusijoje padabintų „Mercedes-Benz“ ar BMW modelių. Vakarų Europoje maždaug vienas iš kelių šimtų tūkstančių automobilių yra apklijuotas chromo, aukso ar kito blizgančio atspalvio plėvele.

Anot Vlado, blizgios plėvelės kvadratinis metras kainuoja nuo 250 Lt, o visam automobiliui padengti reikia bent 20 kvadratinių metrų. O kur dar atlygis už darbą, tad suma už visos mašinos išdailinimą išeina penkiaženklė.

Padengti automobilį matine plėvele atsieina kone dvigubai pigiau – dėl mažesnės plėvelės kainos ir paprastesnio klijavimo.

Automobilis traukia akį

Vladas pasakojo, kad jo „Chevrolet Corvette“ gatvėje – itin populiarus. Tuo greitai įsitikinome – fotografuojant automobilį, toli gražu ne paties intensyviausio eismo gatvėje, bent kas kelias minutes koks pro šalį važiuojantis vairuotojas pristabdydavo ir pamojuodavo ar parodydavo iškeltą į viršų nykštį. Šalia važiuodamas greitį sumažindavo ir atsisukdavo kas ketvirtas, galbūt netgi kas trečias vairuotojas.

Tiesa, populiarumas turi savų minusų – praeiviams knieti automobilį pačiupinėti, tad, palikęs „Chevrolet Corvette“ Vilniaus senamiestyje, Vladas kaskart ant jo randa pirštų atspaudų, o kartais ir įbrėžimų. Pirštų atspaudus galima nuplauti, mažus įbrėžimus užpoliruoti, tačiau po perbraukimo raktu ar stipresnio dūrio nagu tektų keisti visą sugadintos detalės plėvelę.

Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./Chromine plėvele apklijuota „Chevrolet Corvette“
Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./Chromine plėvele apklijuota „Chevrolet Corvette“

Priežiūra – griežta

Tokio plėvele apklijuoto automobilio priežiūra taip pat skiriasi nuo paprasto – jo negalima plauti automatinėse plovyklose. Kaip teigė „Corvette“ savininkas, jo automobilis galėtų būti puikus įrodymas, kad automatinių plovyklų šepečiai vis dėlto braižo mašinas.

Kaip plėvelė „draugauja“ su žiemą Lietuvos kelius padengiančia druska, Vladas tiksliai atsakyti negalėjo – jo „Corvette“ šaltuoju metų laiku stovės šiltame garaže. Tačiau plėvelė, kaip teigia jos gamintojai, neturėtų bijoti žiemos šalčių ir druskingų kelių. Jeigu ji užklijuota itin kruopščiai, automobilio išorinės dalys netgi apsaugomos nuo korozijos.

Graži išorė – galingas vidus

Po „Chevrolet“ variklio gaubtu slepiasi 6,2 l jėgainė, išvystanti 437 AG ir leidžianti pusantros tonos sveriančiam kabrioletui iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4,4 sek.

2008 metų automobilyje variklio galią galiniams ratams perduoda šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė. Žiemą tokiu automobiliu neįmanoma važinėti ne tik saugant išorę – turbūt su jokiomis šiuo metu gaminamomis padangomis nepavyktų startuoti su „Chevrolet Corvette“ ant sniego neprasisukus ratams. Net ir trečia pavara.

Šiuo metu kita, galingesnė, „Chevrolet Corvette“ modifikacija ZR1, yra greičiausias gamyklinis, daugumoje pasaulio valstybių parduodamas automobilis legendinėje Vokietijos Niurburgringo trasoje. Nuo jo atsilieka netgi tokie modeliai, kaip „Ferrari Enzo“, „Pagani Zonda-R“ ar „Nissan GT-R“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius