Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Mercedes-Benz 300D“ ir techninė apžiūra. Pirma dalis.

Kol neįjungti, tol į dangų nešviečia
Tomo Digaičio/GAZAS.LT nuotr. / Kol neįjungti, tol į dangų nešviečia
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Galvojau, viskas bus paprasta: papildysim „Mercedes-Benz 300D“ penkių cilindrų dyzelinį variklį tepalu, paklibinsime pakabos detales, sureguliuosime žibintus ir keliausime į techninę apžiūrą. Klydau...

Ne viskas auksas, kas auksu žiba

„Transeksta“ visiems automobilių savininkams siūlo puikią paslaugą – „TA galiojimo pabaigos priminimas SMS žinute“. Užsiregistruoji, suvedi reikiamus automobilio ir vairuotojo rekvizitus ir vieną dieną gauni SMS, kad tavo automobiliui metas ruoštis techninei apžiūrai. Vieną rytą gavau ją ir aš. Taigi, metas ruoštis.

Kiekvieną dieną važinėdamas automobiliu didelių trūkumų nepastebėjau. Na, bent jau tokių, kurie keltų man, keleiviams ar visiems eismo dalyviams pavojų. Žinau, kad duslintuvas ne pačios geriausios būklės – lopytas ir remontuotas, kad neveikia salono ventiliatorius, kad žibintai nebūtinai sureguliuoti pagal reikalavimus. Juos prieš kelis mėnesius reguliavau pats, lygindamas su naujo automobilio žibintų skleidžiamos šviesos kryptimi.

Tokius punktus išvardinau ir KEMI autoservise mane priėmusiam meistrui. Ir pridūriau – patikrinkime viską nuo A iki Z. Važinėti pirmyn – atgal į „Tuvlitą“ neturiu nei laiko, nei noro.

Po pusdienio telefonu meistras informavo, kad darbų nusimato kiek daugiau nei planuota... Stabdžių diskai jau greitai pasidarys peršviečiami, vairo traukės antgalis ir reduktoriaus riebokšlis jau neatlieka funkcijų, o priekinio rato guolis bet kada gali nustoti suktis. Patvirtinu telefonu, kad atversiu piniginę ir šioms detalėms bei jų keitimo darbams. Velnias, šį mėnesį parduotuvių lentynose ieškosiu „Optima Linija“ ir „Cento“ produktų...

Mes pasiruošę

Pakeitus visas pakabos detales, meistrai padarė ratų suvedimą. Tiesa sakant, vairuojant to nepajausi – mersedesas vasarą apmautas 17 colių ratlankiais, kurie labai mėgsta strykčioti tarp vilkikų „išmaltų“ provėžų iš pažiūros lygiame kelyje. Tai ne šios mašinos kaltė – šio modelio mašinose nebuvo numatytas išilginis stabilizatorius (bent jau taip mane informavo senais „Mercedes-Benz“ modeliais galvą pramušęs bičiulis). Žiemą, su mažesniais ratais problema ne tokia opi.

Artėjant žiemai pakeitėme ir aušinimo bei langų apiplovimo skysčius. Viename buvo naudojamas vanduo, kitame vandens ir 10 proc. langų skysčio mišinys. Ir vienas, ir kitas prie neigiamos temperatūros virstų į ledą.

„Brembo“ stabdžiai automobiliui nesuteikė „Porsche“ stabdymo galios

Variklio karteryje tepalo radome tik ant dugno. Faktas – dyzelinis penkių cilindrų motoras tepalą „valgo“. Detalesnę variklio apžiūrą ir sprendimą remontuoti/neremontuoti atidedu kitam mėnesiui – nors ir „Optima Linija“, bet kažką valgyti reikės.

Bijojau pamatyti serviso išrašytą sąskaitą. Bet maloniai nustebau – visų pirma, tokiam „oldtaimeriui“ atsarginių detalių jie rado sandėliuose ir savaičių laukti nereikėjo; antra – apsiėjome be abejotinos kokybės „Pagaminta Nežinomoje Šalyje“ detalių (tarkime stabdžių diskus sudėjome pagamintus „Brembo“); trečia – detalių kainos pasirodė sveiku protu suvokiamos.

Na, rodos viskas. Pasitikrinu ar turiu gesintuvą, vaistinėlę, liemenę ir trikampį. Yra. Keliaujame į „Tuvlitą“.

Linksmybės prasideda

Dabar paaiškinsiu kodėl straipsnio pavadinime rašoma „Pirma dalis“. Paprasta – pakeliui gauti leidimo eksploatuoti automobilį nutiko incidentas. Komiškas jis turbūt atrodo tik man, bet ne tamsiai pilko „Toyota Corrola“ automobilio vairuotojai, kuriai iš po mano automobilio dugno iškritęs duslintuvo bakelis su simpatišku antgaliu atsidūrė tiesiai ant važiuojamosios dalies. Džiaugiuosi, kad vairavimo instruktorius ją išmokė vairą laikyti abejomis rankomis...

Taigi, sustojame kelkraštyje, susirenkame išbarstytus po kelią gelžgalius ir po truputį (kad neprižadinti Fabijoniškių gyventojų) važiuojame atgal pas meistrus. Taigi, automobilis jau užregistruotas duslintuvo keitimui. Keisime jį visą, nėra ko remontuoti.

Tikiuosi antrą dublį automobilis atlaikys.

Laukite tęsinio...

P.S. Pasinaudodamas proga noriu atsiprašyti jau minėtos „Toyota Corolla“ vairuotojos, kuriai Geležinio Vilko gatvėje „vos neįvariau aparpolio“.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas