Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 09 25

Naudotas „Mini“: puikus automobilis moterims ir miestiečiams

Kadaise „Mini“ tapo tikru numylėtiniu Didžiojoje Britanijoje. Tai buvo prieš daugiau nei pusę amžiaus. Tačiau ilgainiui, automobiliukas nublanko ir neteko populiarumo. Tačiau atgimė jis 2001-iais ir būtent apie jį papasakosime plačiau.
Mini
Mini

Kai „Mini“ pateko į BMW rankas, buvo nuspręsta šią markę atgaivinti. Buvo pristatytas visiškai naujas ir modernus „Mini“, kuris atrodė žaismingai ir priminė savo senelį. Retro išvaizdos automobilis turi daug žavių savybių savo viduje. Jis sukelia šypseną ir vis dar yra labai trokštamas, nors nuo jo atgimimo praėjo jau daugiau nei dešimtmetis. Šį automobilį pamėgo jauni ir aktyvūs žmonės, kurie daugiausiai laiko praleidžia mieste. Ypatingai daug dėmesį jis sulaukia iš moterų, kurioms patinka žaisminga išorė, gražus interjeras ir manevringumas.

Mažas, bet važiuoja užtikrintai

Nepaisant to, kad tai nėra didelis automobilis, tačiau kelyje jis laikosi kaip nagais įsikabinęs. Daugelis jį vairuojančių, giria mažylį už puikia jo valdymo savybes. Kelyje jis elgiasi klusniai, reaguoja į vairuotojo komandas, gerai suderintas vairo mechanizmas nepalieka vairuotojo nežinioje. Šis automobilis puikiai jaučiasi tiek vingiuotame užmiesčio kelyje, tiek ir mieste. Lakstyti siaurais keliukais vienas malonumas. Mieste jis neužima daug vietos, yra manevringas ir puikiai jaučiasi net pačiose siauriausiose senamiesčio gatvelėse. Tačiau dėl šių pagyrų jis turi paaukoti komfortą. Važiuoklė labai kieta ir paneša apie visus kelio nelygumus. Jeigu netyčia pataikoma į didesnę duobę, viduje sedintys gali net šiek tiek šoktelėti. Važiuoklės komforto trūkumo nekompensuoja ir sėdynės, kurios kietos. Nors automobilis tikrai smagus, tačiau ilgiau juo pasimėgauti trukdo komforto trūkumas.

Pagyrimo nusipelnė ir į šį automobilį montuojami varikliai. Pavyzdžiui mėgintas 1,6 l, 120 arklio galių variklis džiugina gera trauka. Važiuojant žemais sūkiais, variklis kiek stokoja galios ir norisi jį kiek pastumti. Tačiau sūkiams perkopus 3000 žymę, „Mini“ šauna į priekį. Erzina tai, kad tas šuolis kiek neprognozuojamas. Žinoma, norėtųsi staigesnės ir greitesnės reakcijos, tačiau važinėjant mieste, „Mini“ tikrai nenuvils. Jeigu norisi daugiau galios, galima rinktis „Cooper S“. Norintys daugiau ekonomijos, gali rinktis dyzelinius variklius. Jie tikrai nėra labai galingi ir neužtrikrins tokio važiavimo aštrumo, kaip benzininiai, tačiau padės sutaupyti keletą litų kurui.

Nepraktiškas pasirinkimas keliaujantiems

Jeigu norite pasijusti, kaip silkė statinėje, pamėginkite į „Mini“ sutilpti keturiese. Vietos stygiumi nesiskųs nebent priekyje sėdintys. Tuo tarpu keleiviai norintys įsitaisyti ant galinės sėdynės, turės pasistengti, kad ten patektų, o patekę, laužys galvą ir kūną, kad įsitaisytų. Vietos čia tikrai ne per daugiausiai, todėl gale geriausiai sodinti vaikus. Bagažinė taip pat nėra tokia, į kurią galima sutalpinti kelis kelioninius lagaminus ir atostogų akipiruotę. Jos visiškai pakanka kasdieniams pirkiniams arba daiktams, kuriuos moterys nusiperka parduotuvėse. Bet net ir tokiu atveju nepatartina per daug išlaidauti ir neštis pilnas rankas pirkinių.

Stilingas, tačiau ne itin patikimas

Tai automobilis, kuris skirtas norintiems išsiskirti. Žaisminga išorė traukia aplinkinių dėmesį. Daug įvairių elementų išskiria jį iš gausybės pilkų ir nuobodžių automobilių. Interjeras taip pat žaismingas, nors ir reikalauja pripratimo. Pavyzdžiui centre esantis milžiniškas ciferblatas, nekasdienis atributas. Nors jis didelis ir aiškus, tačiau vis tiek priverčia atitraukti akis nuo kelio. Valdymo prietaisai taip pat nekasdieniai. Įsėdus į vidų pasitinka kituose automobiliuose nesutinkami jungikliai. Ne, valdo jie pavyzdžiui salono apšvietimą ir jokių stebuklų nedaro, tiesiog atrodo nekasdieniškai. O tai reikalauja pripratimo. Kokybei galima rašyti tikrai neblogą balą. Nors automobilis ne naujas, tačiau viduje viskas gražu ir tvarkinga. Vos viena kita labiau nusitrynusi detalė. Bet yra tekę matyti ir baisesnių kokybės pavyzdžių.

Nors automobilis atrodo stilingai ir važiuoja užtikrintai, tačiau už patikimumą jo itin nepagirsi. Pavyzdžiui Vokietijos techninių apžiūrų statistika rodo, kad savo amžiaus kategorijoje jis užimą kuklią 88 vietą. Tikrai ne pats geriausias rezultatas, juo labiau, kad daugelis mažų automobilių yra kur kas aukščiau. Bet, išgirsti apie chroniškus ir visiems „Mini“ pasitaikančius gedimus sunku. Dažniausiai gedimai susiję su varikliais arba kiek per daug nudėvėtomis važiuoklės dalimis. Tuo tarpu elektronikos gedimų automobilis išvengia.

Norintys apie šį automobilį sužinoti šiek tiek daugiau, gali pasižiūrėti TV laidos „Autopilotas“ parengtą reportažą apie gyvenimo mačiusį ir kiek panaudotą „Mini“.

VIDEO: Autopilotas 12 04 Mini

Techniniai „Mini“ duomenys:
Išmatavimai: ilgis/plotis/aukštis 3699/1683/ 1407 mm

Variklio darbinis tūris: 1598 cm3

Variklis: 4 cilindrų benzininis
Maksimali galia: 118 AG esant 6000 aps/min
Maksimalus sukimo momentas: 160 Nm esant 4250 aps/min

Pavarų dėžė: 6 pav. mechaninė
Varantieji ratai: priekiniai
Ratų bazė: 2467 mm
Masė: 1065 kg
Įsibėgėjimas: 0-100 km/h per 9.10sek.
Maksimalus greitis: 203 km/h
Degalų suvartojimas: mieste/užmiestyje/vidutiniškai: 7.8/4.6/5.8 /100 km
Kaina: 20,000 – 23,000 Lt (2007-ųjų metų gamybos)
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius