Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

960 kg bei 550 AG – ambicinga naujiena iš „CCG Automotive“

„CCG customGT“
Gamintojo nuotr. / „CCG customGT“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Tomas Gerardsas, „CCG Automotive GmbH“ vadovas bei „customGT“ projekto vadovas teigia, jog jie superautomobilių rinką papildys nauju, entuziastingu modeliu.

Jis priduria, jog tokia idėja jam kilo 2009-aisais. Vokiečiai pradėjo dirbti, siekdami sukurti labai lengvą bei galingą modelį, kurį būtų legalu vairuoti gatvėse.

Gamintojo nuotr./„CCG customGT“
Gamintojo nuotr./„CCG customGT“

Ambicingas projektas prasideda Jungtinėse Amerikos Valstijose, kur vietinė įmonė paruošia „customGT“ modelio rėminę konstrukciją bei siunčia ją į Vokietiją tolimesniems darbams. Automobilio kėbulas bus pagamintas iš stiklo arba anglies pluošto dalių.

Nesunki automobilio konstrukcija bei itin lengvos kėbulo dalys suteiks šiam modeliui neapsakomai mažą, 960 arba 1040 kg svorį. Jis priklausys nuo pasirinktos įrangos. Tačiau palyginimui, galime pasakyti, jog sportiškas „Ferrari 430 Scuderia“ sveria 1250 kg, taigi skirtumas – labai didelis.

Kaip patikimą galios šaltinį, vokiečiai pasitelkė „General Motors“ V8 variklį. Šie motorai sėkmingai montuojami į „Corvette“ modelius, tačiau vokiečiams to pasirodė per mažai. Jie 7,0 litrų variklius šiek tiek patobulino, o tai leido pasiekti 550 AG. Tačiau gamintojas labai akcentuoja garsiai „rėkiantį“ duslintuvo toną, kuris šiurpins vos prisilietus prie akceleratoriaus pedalo.

Gamintojo nuotr./„CCG customGT“
Gamintojo nuotr./„CCG customGT“

Didelis bei galingas agregatas visus savo arklius bei sukimo momentą į galinius varančiuosius ratus perduos per 6 laipsnių mechaninę transmisiją. Vokiečiai taip pat pasirūpino ir superautomobilio pakaba: reguliuojamo aukščio bei kietumo „KW Suspensions“ amortizatoriai su spyruoklėmis („Coilovers“) buvo projektuojami šiam automobiliui pagal specialų užsakymą. Su tokiais pakabos elementais „customGT“ lenktynių trasų posūkiuose į asfalto dangą kabinsis labai tvirtai.

Negana to, gamintojas tikina, jog nesuskaičiuojamas kiekis įveiktų Niurburgringo bei Hockenheimo ratų skaičius leido pasiekti labai gerų rezultatų.

CCG taip pat pasirūpino ir superautomobilio salonu: „Alcantara“ bei juodos odos kombinacija ir sportinis prietaisų skydelis šio modelio interjerui suteikia labai rimtą vaizdą. Koncernas akcentuoja, jog visos esminės detalės yra pagamintos Vokietijoje.

Tačiau įdomu tai, jog CCG pagal specialų užsakymą montuos ir suskystintų dujų įrangą (LPG), kuri „super-sportinį“ automobilį pavers ekonomišku trasų „žudiku“, galinčiu pasiekti 300 km/h greitį.

„Suskystintos dujos sumažina kenksmingų dujų emisiją, o negana to, šių degalų rasite dažnoje degalinėje. Dar vienas aspektas – sąnaudos: šis modelis šimtui kilometrų distancijos pareikalaus tik 15-20 litrų dujų, taigi pasiskaičiavę pamatysite, kad važiuoti šiuo superautomobiliu nebus labai brangu“, – teigia Tomas Gerardsas.

Gamintojo nuotr./„CCG customGT“
Gamintojo nuotr./„CCG customGT“

Gamintojas deklaruoja, jog klientai galės rinktis vieną iš dviejų variklių: 6,0 litrų V8 (450 AG bei 560 Nm) arba 7,0 litrų V8 (550 AG ir 605 Nm). Tačiau papildomoje įrangoje yra tokie „dalykėliai“, kaip sausas karteris, tarpinis tepalo aušintuvas bei du turbokompresoriai, pakeliantys galią iki 740 AG. Negana to, CCG 6 laipsnių mechaninę transmisiją gali pagaminti su tokiais pavarų perdavimais, kokių norėtų klientas, tačiau yra galimybė rinktis ir sekvencinę pavarų dėžę.

Vokiečiai teigia, jog su 7,0 litrų motoru šis „monstras“ 100 km/h pasieks greičiau nei per 3,3 sekundės, o 200 km/h ribą kirs praėjus mažiau nei 10 sekundžių po starto. Verta paminėti, jog „CCG customGT“ kaina prasideda nuo 113,5 tūkst. eurų (beveik 392 tūkst. lt).

Komentarai
Temos Vokietija
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas