Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 09 16

„Audi S8“ idealiai tinka „šaudo gaudo“ filmams

Naujas, didelis, galingas ir brangus – „Audi S8“ automobilis idealiai tinka kiečiausiam Holivudo „šaudo gaudo“ filmui. Jame ypač greitai kelionei gali įsitaisyti penkios „spintos“. Ir dar vienas personažas tikrai tilps bagažinėje...
„Audi S8“
„Audi S8“ / Gamintojo nuotr.

„Audi S“ šeimos automobiliuose visais laikais esmė buvo variklis. Taip ir čia – vokiečiai į S8 montuos naujai sukurtą 4,0 litro TFSI variklį. V8 variklio blokas yra pagamintas iš aliuminio ir silicio lydinio. Jis lengvas, bet labai našus.

Jame naudojama tiesioginio kuro įpurškimo sistema FSI. Galią padidina dvi turbinos – po vieną vienai cilindrų eilei. Gamintojas teigia, kad turbinos suderintos atiduoti galią ne tik varikliui gerokai įsisukus, bet ir ties žemais sūkiais. Abi turbinos ir tarpinis oro aušintuvas sumontuoti tarp cilindrų blokų, o ne tradicinėje vietoje – šalia variklio. Tokia konstrukcija užtikriną mažą variklio dydį, o tuo pačiu ir nedidelius galios nuostolius.

Nepaisant to, kad kalbame apie automobilį, kurio CO2 emisijos mums nelabai įdomios, reikia pasakyti, kad montuojama „start/stop“ sistema čia visai tinka. Juk niekam nekenkia, kai variklis stovint sankryžoje išsijungia.

Šis 4 litrų TFSI variklis bus montuojamas visoje S modelių šeimoje, tiesa, skirtingų galios nustatymų. S8 modelyje jis pasieks didžiausią galią – 520 AG ir 650 Nm sukimo momentą.

Didžiausias modelis „Audi“ gamoje su tokiu varikliu po dangčiu iki šimto iššaus per 4,2 sek. Kitaip tariant, per įspūdingas 4,2 sek. Ir tai nebus kelionės į degalinę metu užfiksuotas tempas. Palyginkime, praeitos kartos S8 automobilis su V10 varikliu ir kiek mažiau galios tenkindavosi 13,2 litrais kuro šimtui kilometrų. Naujasis, galingesnis S8 kuro sąnaudas sumažins drąstiškai – iki 10,2 l/100 km.

Nesitikėkite mechaninės pavarų dėžės. Ji čia visiškai netiktų. S8 turės aštuonių pavarų automatinę dėžę (mūsų spėjimu, ZF konstrukcijos). Ji išnaudos gerą variklio sūkimo momentą ties žemais sūkiais, o vairuotojui paliepus – per kelias milisekundes į ratus perduos visą variklio užkurtą galią. Džiaugiamės, kad „Audi“ ESP sistemoje atliko keletą pakeitimų. Dabar ji turi „Sport“ funkciją – momentams, kai kontrolę norisi turėti savo rankose, o elektronikos pagalbą – tik esant ekstremaliai situacijai.

Svoris. Šio S8 masė nurodyta techniniame pase – 1975 kg. Nėra mažai, bet jei „Audi“ jo kėbului būtų naudoję ne aliuminį, o gerokai sunkesnį plieną – svoris būtų išaugęs ženkliai. Įdomu – šio S8 kėbulas sveria vos 231 kg. Plieninis svertų bent 100 kg daugiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius