Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 09 14

Frankfurtas. „BMW i“ – elektrinių automobilių ateitis?

Sunku pasakyti – nei taip, nei ne. Tačiau jie turi du dalykus: įspūdingai atrodo ir turi ne ką mažiau įspūdingesnius techninius duomenis. Elektra varomas ateinančios kartos BMW M5? Gamintojams užsiminus apie dyzelinę šio unikalaus modelio versiją, dar viena staigmena turbūt nenustebintų.
„BMW i8“
„BMW i8“ / Tomo Digaičio/GAZAS.LT nuotr.

„BMW i3“

Beveik keturių metrų ilgis (mažiau nei „Honda CRX“) bei daugiau nei dviejų metrų plotis (daugiau nei BMW 7). Aukštis – kaip vidutinio vienatūrio. 1250 kg masė, 4 sėdimos vietos, 125 kW ir 250 Nm išvystomi elektrinio variklio, 7,9 sek. iki 100 km/val. bei 150 km/val. maksimalus greitis. Su pilnai įkrauta baterija nuvažiuojami 225 km, o pilnas jos įkrovimas užtrunka 6 val.

Ką apie tokį modelį pasakyti? Atrodo jis gana savotiškai, išorės matmenys ypač nestandartiniai, o techniniai parametrai, kaip elektromobiliui, yra labai neblogi. Tikrai geresni nei „Nissan Leaf“. Kiek iš šių parametrų liks po poros metų, prasidėjus serijinei gamybai?

Bet kokiu atveju, „BMW i3“ nebus „Renault Scenic“ konkurentas. Turbūt nekonkuruos jis ir su „Toyota Verso“. Tačiau kažkada važiavusiems normaliu automobiliu ir persėdusiems į troleibusą arba netgi kokį „Tazzari Zero“, „BMW i3“ turėtų būti gera atgaiva. Jis vis tik irgi varomas elektra, o dar yra ir patogus bei tinkamas kasdienai.

„BMW i8“

Pusantros tonos sveriantis elektra įkraunamas hibridas, iki 100 km/val. įsibėgėjantis per 4,6 sek. Ir šimtui kilometrų valgantis 2,7 litro benzino. Bei išmetantis 66 g/km CO2. Bėgėjasi kaip M5, degalų naudoja mažiau nei žoliapjovė, CO2 išmeta mažiau už orą gadinantį gyvulį. Svajonė? Kol kas taip, kol nežinome jo kainos. Galima tikėtis, kad ji lengvai viršys šešiaženklę sumą litais. Turbūt su dvejetu priekyje.

Kas dar įdomu, kad maksimaliam šio ekologiško laidinio hibrido greičiui apriboti prireikė ribotuvo – jis nustatytas ties 250 km/val.!

164 kW ir 300 Nm turintis benzininis variklis kartu su 96 kW ir 250 Nm elektriniu motoru leidžia BMW i8 pasiekti tokius skaičius. Kuris miestui skirtas šiuo metu gaminamas elektromobilis turi tokio galingumo variklį?

„BMW i“

Velniai rautų – vien pamačius šių abiejų modelių nuotraukas bei techninius duomenis maždaug prieš metus, galvoje pradėjo suktis begalė klausimų, kurių pagrindinis skambėjo „kaip tai įmanoma?“ BMW atstovai įsitikinę, kad jų deklaruojami skaičiai yra visiškai realūs. Teks laukti šių modelių debiuto pasaulio naujų automobilių rinkose. Jeigu tik jie netaps amžinuoju konceptu, kurių pavyzdžių, deja, yra ne vienas.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius