Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Bugatti 16C Galibier“ gamyba – vis labiau tikėtina

„Bugatti 16C Galibier“ gamyba – vis labiau tikėtina
Gamintojo nuotr. / „Bugatti 16C Galibier“ gamyba – vis labiau tikėtina
Šaltinis: gazas.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Šių metų rugsėji pristatyta „Bugatti 16C Galibier“ koncepcija greičiausiai bus gaminama. Tai liudija faktas, jog kompanija patentavo naujojo modelio formas bei išvaizdą.

Manoma, kad šis ketverių durų sedanas-kupė pakeis dvivietį „Bugatti Veyron“, kurio gamybą ketinama baigti jau 2012 m. Panašu, kad vieno greičiausių pasaulyje automobilių įpėdinis bus pastebimai santūresnis. „Bugatti 16C Galibier“ koncepcijoje sumontuotas pirmtako 8,0 l W16 tipo variklis, tačiau jo galia sumažinta nuo 1 000 AG iki 800 AG. Be to, teigiama, kad specialiai „Veyron“ sukurta dvigubos sankabos pavarų dėžė bus pakeista įprasta 8 laipsnių automatine greičių dėže. Manoma, jog toks automobilis išvystys per 350 km/val. greitį. Neatmetama galimybė, kad „Bugatti 16C Galibier“ būtų gaminamas naudojant tą pačią platformą, kaip ir kitas „Volkswagen“ grupės flagmanas – „Bentley Mulsanne“. Naujasis prancūzų modelis turėtų kainuoti tiek pat, kiek ir „Veyron“ - nuo 900 tūkst. svarų sterlingų (apie 3,5 mln. litų).
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas