Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 02 08

Dvi „Opel“ pasaulinės premjeros Ženevos automobilių parodoje 2012

„Opel“ šių metų Ženevos automobilių parodoje (kovo 6 – 18 d.) pristatys dvi pasaulines premjeras: visiškai naują kompaktišką visureigį „Mokka“ ir naująją „Astra OPC“.
„Opel Mokka“
„Opel Mokka“ / Gamintojo nuotr.
  • „Mokka“ mažos klasės visureigis ir „Astra OPC“ debiutuos Ženevoje 
  • „Opel“ pristato „RAD e“ – pirmasis elektrinis dviratis sukurtas automobilio konstrukcijos principu
  • „Ampera“ 2012 metų automobilio („Car of the Year 2012“) finalininkė
  • „Opel“ spaudos konferencija kovo 6 d., 11:30 val., salėje Nr. 2

Su parodos šūkiu „Vairuojame į ateitį“ bei naujuoju „Mokka“, „Opel“ tampa pirmuoju Vokietijos automobilių gamintoju įžengiančių į sparčiai augančią mažųjų visureigių segmentą. „Opel“ spaudos konferencijos lankytojai, Ženevos parodų rūmuose „Palexpo“, salėje Nr. 2, 11:30 val., galės įsitikinti, kad kompanija ne tik pristato naujus modelius „Mokka“ ir „Astra OPC“, bet ir suteikia dar daugiau emocijų prekės ženklui bei klientui.

Naujoji 206 kW/280 AG kompaktiška sportiška kupė „Astra OPC“ yra pati galingiausia „Astra“ versija ir skirta sportiškam vairavimui, kas klientui suteiks nemažai emocijų. Yra ir daugiau priežasčių švęsti „Opel“, kuris šiais metais pažymi 150 – ties metų veiklos jubiliejų: revoliucinis elektromobilis „Ampera“ be įveikiamos distancijos apribojimų yra 2012 metų automobilio konkurso („Car of the Year 2012“) finalininkė. Taip pat bus pristatytas futuristinis elektra varomas dviratis „RAD e“. „Opel“ taip pat pirmauja ir naujų technologijų srityje pristatydama unikalų „BiTurbo“ 2,0 CDTI variklį „Insignia“ modelyje.

Pasaulinė premjera: naujojo „Mokka“ kompaktiškas dydis, didelė charizma

Nepaisant nedidelio 4,28 m ilgio, „Mokka“ patogiai talpina 5 suaugusius keleivius, o sėdimos vietos yra paaukštintos pozicijos.

„Opel“ šiame modelyje apjungė patrauklų dizainą, išmaniąsias technologijas ir didesnį funkcionalumą, kas bus prieinama daugeliui klientų.Dinamiško vairavimo potyrį suteiks trys siūlomi varikliai:  benzininiai agregatai 1,6 l, 85 kW/115 AG ir 1,4 l „Turbo“, 103 kW/140 AG bei 1,7 l CDTI, 93 kW/130 AG turbodyzelis.

„Mokka“ modelis pristato pačias naujausias technologijas mažųjų visureigių segmente, kaip pavyzdžiui, vairuotojo pagalbinės sistemos („Driver Assistance Systems“) su „Opel Eye“ priekinio bei galinio vaizdo kameromis. „Opel Mokka“ gali būti varomas visais ar tik priekiniai ratais. Visų varančiųjų ratų sistema (AWD) užtikrina didelį stabilumą ir saugumą, o taip pat praplečia ir važiavimo galimybes atšiauriose sąlygose. Išbandant valdymą bei sukibimą, sistema automatiškai perjungia visą varomąją galią į galinius ratus. Elektroninės stabilumo (ESC), traukos kontrolės (TC) sistemos, taip pat pajudėjimo įkalnėn (HSA) bei važiavimo nuokalnėn pagalbos sistemos (HDC) – tai standartinė įranga, kuri yra montuojama į visas „Mokka“ versijas. HSA ir HDC sistemos didina vairavimo komfortą ir saugumą važiuojant į ar nuo kalno.

Pasaulinė premjera: nauja „Astra OPC“ – galingiausia visų laikų „Astra“

Naujoji „Astra OPC“, galingiausia „Astra GTC“ versija, debiutuos Ženevoje. OPC 206 kW/280 AG 2 l benzininis variklis su turbina ir tiesioginio degalų įpurškimo sistema išvysto 400 Nm sukamąjį momentą ir 250 km/h maksimalų greitį. Lig šiol „Astra“ niekada nebuvo tokia greita. Moderni priekinių ratų sistema „HiPerStruts“  („High Performance Struts“) montuojama „Astra OPC“ perduoda ratams variklio jėgą be jokių kompromisų. Ši sistema kartu su prie važiavimo sąlygų prisitaikančia „FlexRide“ važiuoklės kontrolės sistema leidžia išnaudoti „Sport“ ar „OPC“ valdymo režimus. „Astra OPC“ turi aukščiausios kokybės, pagal naujausias technologijas sukurtas sportines sėdynes. Šių naujų priekinių sėdynių dėka, važiavimas taps sportiškesnis ir dinamiškesnis, jos konstruotos naudojant naują, itin inovatyvią bei lengvą medžiagą. Be to, sėdynių pozicija pažeminta, o dėka specialios konstrukcinės medžiagos ypatybių jų svoris sumažėja net 45 proc. lyginant su įprastomis.  Naujos sėdynės turi net 18 valdymo krypčių.

Visi OPC automobiliai yra bandomi 10 tūkst. kilometrų didelio greičio režimu, šiauriniame „Nürburgring“ trasos žiede Vokietijoje. Šiuose bandymuose nuvažiuotų kilometrų apkrova yra 18 kartų didesnė nei važinėjant įprastais keliais. Tai reiškia, jog 10 tūkst. km žiede atitinka 180 tūkst. nuvažiuotų kilometrų įprastais keliais. „Opel“ Ženevos parodoje su nerimu laukia kitų naujienų ir tai ne tik 150 – ties metų jubiliejaus minėjimas – „Opel“ inovatyvus elektromobilis „Ampera“ yra prestižinio metų automobilio („Car of the Year 2012“) konkurso finalininkų sąraše. Kovo 5 d., iškilmingai atidarant Ženevos automobilių parodą 2012, iš septynių finalininkų bus paskelbtas šio konkurso laimėtojas ir tai taps pirmoji oficiali parodos naujiena.

„Opel“ elektrinis dviratis „RAD e“ pristato ateities viziją

Ženevos parodoje „Opel“ pristatys dizaino studiją „RAD e“ – futuristinį elektrinį dviratį, kuris papildo gamintojo esamą elektrinio mobilumo strategiją ir siūlo integruotą individualaus judėjimo bei mobilios veiklos mieste sampratą. „RAD e“ – pirmasis elektrinis dviratis, gamintas pagal automobilių pramonės konstrukcijos bei technologijos principus, atspindi daug tipiškų „Opel“ dizaino stiliaus elementų, tokių kaip bumerango formos, susijusios su „Ampera“ ir koncepciniu „RAK e“.

Sukant dviračio pedalus (tokia technologija vadinama „Pedelec“ – „Pedal electric cycle“) 250 W elektros variklis suteikia galimybę motorizuotai nuvažiuoti 60 km – 145 km atstumą. Tokiu būdu „RAD e“ realizuoja kliento poreikį būti mobiliu kai naudoti automobilį uždrausta arba nebegalima.

„RAD e“ pristatomas tuo metu, kai tikimasi, kad elektriniai dviračiai ateityje taps labai svarbia miesto transporto, automobilių ir autobusų jungiamąja grandimi. Be to, „RAD e“ taip pat yra ir stilingas dizainerių priminimas apie „Opel“ dviračių gamybą ankstyvojo pramoninio laikotarpio pradžioje. „Opel“ 150 metų jubiliejaus kontekste dizaineriai parengė studiją, kurioje atsispindi istorija ir ateities vizija.

Naujas „2.0 BiTurbo CDTI“ agregatas vainikuoja „Insignia“ dyzelių gamą

Ženevos parodos lankytojai turės galimybę daugiau susipažinti su „Opel“ nauju dinamišku ir efektyviu „2.0 BiTurbo CDTI“ dyzeliniu varikliu kuris debiutuos „Insignia“ flagmane. „Insignia 2.0 BiTurbo CDTI“ galia yra 143 kW/195 AG, sukamasis momentas – 400 Nm; degalų sąnaudos – mažesnės kaip 4,9 l/100 km (anglies dvideginio tarša – 129 g/km). Tai yra vienas ekonomiškiausių agregatų vidutinės klasės segmente. Variklio širdis – sekventinė dviejų turbinų sistema. Tokia konstrukcija iki šiol galėjo pasigirti tik brangesnės markės. Tai taip pat yra pirmas kartas kai lengvajame automobilyje įmontuota dviguba tarpinio oro aušinimo sistema su dviem, visiškai atskirais aušinimo kontūrais. Tai pagrindinis konstrukcinis elementas, kurio dėka dviejų litrų darbinio tūrio variklis yra jautrus ir dinamiškas.

Populiarioje gamoje dar yra naujovių: greitai kiekvienas keturiais ratais varomas variantas (AWD) bus siūlomas su važiuokle „SuperSport“, atkeliavusia iš sportiškosios „Insignia OPC“ („Opel Performance Center“) ir turinčia ypatingų savybių „HiPerStrut“ priekinę pakabą. Tai leidžia dinamiškiau ir tiksliau vairuoti. Be to, naujoji vairuotojo pagalbinė sistema, konstruota naudojant radarus, dar labiau didina „Insignia“ aktyvųjį saugumą.

„Astra“, „Corsa“, „Insignia“ ir „Meriva“ modelių patobulinimai

„Opel“, kaip automobilių gamintojas, nuolat didinantis savo modelių gamą, Ženevos parodoje pristatys ir įvairius patobulinimus. Tarp jų bus nauja „Corsa Kaleidoscope“ – dar viena sėkmingos, sportiškos „Corsa Color“ šeimos narė. Šios šeimos naujovė – ekonomiškas 1,2 l, 51 kW/70 AG „ecoFLEX“ benzininis variklis (degalų sąnaudos – 5,1 l/100 km su „Start/Stop“ įranga, anglies dvideginio tarša – 119 g/km).

„Meriva“, „Opel“ funkcionalumo čempionas, dabar bus siūloma su didesne galingesnių ir ekonomiškesnių variklių gama. Benzininis 1,4 l „Turbo“, 103 kW/140 AG variklis, dėka turbinos slėgio reguliavimo („Overboost“),  išvysto 220 Nm (+20 Nm) sukamąjį momentą. „Meriva“ modelyje debiutuoja ir labai efektyvus, dujomis varomas 1,4 l „LPG Turbo ecoFLEX“ (88 kW/120 AG) variklis, kurio dėka sumažėja išlaidos degalams ir gamtos tarša anglies dvideginiu (124 g/km). Dabar visos „Meriva“ versijos su benzininiais 1,4 l varikliais bus komplektuojamos su degalus taupančia „Star/Stop“ įranga. Todėl 1,4 l „Turbo“, 88kW/120 AG agregato degalų sąnaudos sumažėja 12 proc. Kitas, galingesnis 1,4 l „LPG Turbo ecoFLEX“ variklis (103 kW/140 AG) bus montuojamas ir į penkiadurę „Astra“ bei universalą „Astra Sports Tourer“.

Pirkėjai gali užsisakyti „Astra“, „Corsa“, „Insignia“ ir „Meriva“ modelius su specialia jubiliejine „150 metų „Opel“ apdaila, aukštos klasės aksesuarais kaip pavyzdžiui, lengvojo lydinio ratlankiai. Be to, „Opel“ patobulino unikalią įrangą, tokią kaip integruotą dviračių laikiklį „FlexFix“, kuris dabar gali išlaikyti didesnį svorį ir gabenti iki keturių dviračių („Astra Sports Tourer“ ir „Zefira Tourer“ modeliuose).

Parodoje taip pat debiutuoja nauja automobilio statymo sistema, automatiškai įsijungianti kai įjungiama atbulinės eigos pavara. Ji gali aptikti dar mažesnes kliūtis 100 cm spinduliu priekyje ir 150 cm gale.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius