Jis tapo pirmuoju gamintoju, kuriam pavyko užfiksuoti laiką, bandant vandeniliu varomo automobilio galimybes šioje žymioje trasoje.
Frankas Eickholtas, „Nissan 24 Hours Nürburgring race team and Nordschleife aficionado“ narys, profesionaliai vairavo 1.3 millijono eurų vertės prototipą standartinėmis padangomis per “Žaliąjį pragarą” – taip trasa yra dažnai vadinama. Ir nors 20.8 kilometrų ilgio trasa visą laiką buvo šlapia – o sąlygos agresyviau važiuoti sudėtingos - Eickholtas buvo sužavėtas X-Trail FCV, kuris trasą įveikė per 11 minučių ir 58 sekundes.
Penkiavietis X-trail FCV yra elektromobilis, kurio variklio darbo beveik negirdėti. Jis varomas elektros, gaminamos čia pat automobilyje. Elektra generuojama vykstant elektrocheminei reakcijai tarp vandenilio, kuris talpinamas į specialiai sumontuotą talpyklą (joje 700 barų slėgis), ir deguonies. Vienintelis šio proceso šalutinis produktas yra vandens garai.