Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Honda“ atstovai tikina, kad naujasis „Civic Type-R“ bus greičiausias priekiniais ratais varomas automobilis Niurburgringe

Niurburgringo trasa
organizatorių nuotr. / Niurburgringo trasa
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Pastarasis „Type-R“ serijos „Civic“ „patobulinimas“ vargiai gali sulaukti patobulinimo vardo. Aštuntosios kartos „Civic“ pagrindu sukurtas hečbekas prarado puikias septintosios kartos „Type-R“ valdymo savybes, įgavo papildomo svorio ir nulio AG prieaugį. Su devintąja karta reikalai keičiasi iš esmės.

2015-aisiais planuojama pristatyti naują „Civic Type-R“ versiją. „Honda“ atstovai neslepia, kad iš šio automobilio tikisi vieno ryškaus pasiekimo: Vokietijos Niurburgringo trasos vieno rato įveikimo laiko rekordo priekiniais ratais varomu automobiliu. Dabar šis rekordas priklauso „Renault Megane RS Trophy“, kuri praėjusiais metais įveikė trasą per 8 min. 7,97 s.

Tikslūs duomenys, kas tūnos po „Civic Type-R“ variklio dangčiu, dar neatskleidžiami, tačiau sklando gandai apie 1,6 l darbinio tūrio motorą su turbina. Jis turėtų išvystyti 260 AG, o technologiškai būti labai artimas dabar „Honda“ naudojamam varikliui pasaulio kėbulinių automobilių čempionate (WTCC).

Kita naujovė, apie kurią užsiminė jau patys „Honda“ atstovai, yra vairuojami galiniai ratai. Prieš dvidešimt metų 4WS vadinama sistema, leidžianti galiniams ratams reaguoti į vairo pasukimus ir pasisukti iki 3 laipsnių, buvo montuojama į „Prelude“ modelius, tačiau dėl papildomų gamybos kaštų jos buvo atsisakyta. 2015-aisiais ši sistema gali būti atgaivinta „Civic“ automobilyje.

Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas