-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 06 07

Įtariama, kad Antanas Nedzinskas antikvarinius automobilius taiso už parlamentines lėšas

Meilės antikvariniams automobiliams neslepiantis Seimo narys, Jungtinės frakcijos atstovas Antanas Nedzinskas, įtariama, už parlamentines lėšas susiremontavo jau trečią seną automobilį, kalbama Seimo kuluaruose.
Antano Nedzinsko „Barkaz B1000“ autobusiukas
„Barkaz B1000“ / Tomas Digaitis/GAZAS.LT nuotr.

Ar ne per dažnai savo hobiui Seimo narys Antanas Nedzinskas leidžia parlamentinei veiklai skirtas lėšas, gali domėtis ir Seimo etikos ir procedūrų komisija.

Tuo tarpu pats A.Nedzinskas kategoriškai neigia už parlamentines lėšas taisęs šį – naujausią savo seną automobilį – Rytų Vokietijoje pagamintą „Barkaz B1000“. Jis teigia už parlamentinei veiklai skirtus pinigus taisantis tik antikvarinę juodą „Ford“ markės mašiną.

„Medžiagoms išleidau apie 11 tūkst. litų, o pats darbas buvo daugiausia mano. Taip pat tėvas padėjo taisyti. Šį automobilį tikrai remontavau iš savo lėšų, turiu visus čekius. O kitų remontuoti nereikėjo, tik einamieji remonto darbai – keisti stabdžius, tepalus ir panašius dalykus. Parlamentines lėšas naudoju tik juodam „Ford“, – 15min.lt sakė A.Nedzinskas.

Viganto Ovadnevo nuotr./Antano Nedzinsko fordas
Viganto Ovadnevo nuotr./Antano Nedzinsko fordas

Tuo tarpu degalus parlamentaras pripažįsta iš parlamentinių lėšų pilantis į visus automobilius, kuriuos turi.

„Kuriuo važinėju tuo metu, į tą ir pilu. Naujasis automobilis 1,6 litro dyzeliukas gal ir „valgo“ šiek tiek daugiau negu senas antros laidos „Golf“, o pastarasis „valgydavo“ nuo šešių iki dešimties litrų“, – sakė A.Nedzinskas.

Parlamentaras šiuo metu turi jau penkis senovinius automobilius – dvi „Volgas“, žalią „Mercedes“, juodą „Ford“ ir šį naujausią „Barkaz B1000“.

Naujoji mašina parlamentarui itin patinka dėl savo istorijos.

„Tai yra automobilis mįslė. Lietuvoje jis yra vienintelis važiuojantis, man matytas. Apskritai jų yra gal dešimt su krovininiu kėbulu. Įsigijau prieš dvejus metus, o pamačiau jį per Seimo rinkimų kampaniją Ryliškių kaime, Alytaus rajone. Pirkau už 300 litų. Jis pagamintas Rytų Vokietijoje. Tai labai įdomus dalykas, nes automobilis yra, o pati šalis jau neegzistuoja“, – pasakojo A.Nedzinskas.

Pasak jo, automobilio saloną persiuvo siuvėja, o dažytojas tik nupūtė trispalvės spalvomis jau paruoštą dažymui automobilį.

Antanas Nedzinskas
Antanas Nedzinskas

„Esu patriotas, o ir krepšinio čempionatas artėja“, – vėliavos tematikos pasirinkimą aiškino parlamentaras.

Nuo 2009-ųjų metų, kai buvo pradėta skaičiuoti ir skelbti viešai, kam Seimo nariai leidžia parlamentinei veiklai skiriamus pinigus, A.Nedzinskas automobilių priežiūrai jau išleido beveik 8 tūkst. litų iš mokesčių mokėtojų kišenės.

Dar daugiau lėšų parlamentaras skiria automobilių eksploatavimui – degalams, tepalams ir t.t. Šiam tikslui nuo 2009 sausio iki 2011 balandžio jau yra išleidęs 30 tūkst. litų.

Dar iš parlamentinių lėšų parlamentaras susimoka už automobilių civilinį draudimą.

Be to, už parlamentines lėšas A.Nedzinskas nevengia ir važinėti taksi, nuomotis Seimo transportą, mokėti už automobilio stovėjimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius