Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

J. Clarksonas: „Honda Insight“ - pats blogiausias automobilis

J. Clarksonas: „Honda Insight“ - pats blogiausias automobilis
Gamintojo nuotr. / J. Clarksonas: „Honda Insight“ - pats blogiausias automobilis
Šaltinis: gazas.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Top Gear" laidos vedėjas Jeremy Clarksonas, britų laikraščiui „The Times" apžvelgdamas naująjį hibridinį automobilį „Honda Insight", jį pavadino greičiausiai pačiu blogiausiu šiuo metu parduodamu nauju automobiliu.

„Jis tragiškas. Tai tikra biblinė tragedija. Greičiausiai pats blogiausias naujas automobilis, kokį tik galima įsigyti už pinigus. Tai pirmas automobilis, kurį vairuodamas norėjau tyčia trenktis į medį, kad man daugiau nebereikėtų juo važiuoti", - tokį modelio įvertinimą pateikė žodžio kišenėje neieškantis specialistas. Didžiausia „Honda Insight" problema, iš visos, jo žodžiais, bedų krūvos, J. Clarksonas įvardino belaiptę transmisiją (angl. constantly variable transmission, CVT). „Didžiausia problema - ir man ją prireikė nemažai laiko išsiaiškinti, nes kitos problemos taip pat yra didžiulės ir varančios vėžį - yra pavarų dėžė. Tik dėl jai žinomų priežasčių „Honda" į „Insight" sumontavo tai, kas vadinama belaipte transmisija", - apžvalgoje rašo žurnalistas. „Ji neveikia. Paspauskite akceleratorių normaliame automobilyje ir sūkiai kils kartu su greičiu. Automobilyje su belaipte transmisija, sūkiai greitai pakyla, o greitis bando juos pasivyti. Atrodo, lyg praslystų sankaba. Tai siaubinga." Važiuodamas automobiliu, J. Clarksonas liko nepatenkintas benzininio variklio skleidžiamu garsu, kurį jis prilygino verkiančio kūdikio lėktuve erzinimui bei neišsiskleidusiam parašiutui. „Garsas - dar blogesnis. Smarkiai apipjaustytas, orientuotas į kuro ekonomiją, mažos trinties, 1,3 l „Honda" benzininis variklis kaukdamas skleidžia blogesnį garsą nei kieno nors kriokiantis vaikas lėktuve. Tai dar blogiau nei garsas, kai neišsiskleidžia parašiutas." Lygindamas „Honda Insight" su pagrindiniu varžovu rinkoje „Toyota Prius", žurnalistas bjaurėjosi nesklandžiu elektros variklio įsijungimu, kuris esą pasireiškia automobilio trūkčiojimu bei dusimu. „Vairuodamas „Toyota", bent nesi nuolat primenamas, jog važiuoji automobiliu su dviem varikliais. Būdamas „Insight", apie tai esi nuolat primenamas. Ne tik idiotiško prietaisų skydelio, kuriame, kai atleidi akceleratorių, ant medžio ima augti lapai, tačiau ir garso, pačio važiavimo bei sėdynių. O taip pat ir „Honda" įdiegtos hibridinės sistemos", - pažymėjo specialistas. „Prius" elektrinis variklis gali pats varyti automobilį, nors to beveik niekada ir nedaro. „Honda" elektrinis motoras skirtas tam, kad padėtų benzininiam varikliui, suteikdamas daugiau sukimo, kai tam yra poreikio. Galutinis rezultatas toks - „Prius" perėjimas nuo elektros prie benzino yra subtilus, o „Honda", tuo tarpu, trūkčioja ir dūsta." Apžvalgoje J. Clarksonas atkreipė dėmesį ir į prastą medžiagų kokybę, taupant supaprastintą pakabos konstrukciją. Galų gale, žurnalistas suabejojo pačios hibridinės technologijos privalumais pastebėdamas, jog už tą pačią pinigų sumą galima įsigyti ekonomiškesnį dyzelinį „Volkswagen Golf". Praėjusiais metais pristatytas „Honda Insight" yra varomas 1,3 l 88 AG benzininio variklio, suporuoto su 14 AG elektrinių motoru. Hibridinis automobilis pasiekia maksimalų 182 km/h greitį. 100 km kelio jam vidutiniškai reikia 4,4 l degalų, o anglies dvideginio emisijos siekia 101 g/km. Lietuvoje pigiausias šio modelio variantas kainuoja 74 500 Lt. Pilną J. Clarksono „Honda Insight" apžvalgą galite perskaityti laikraščio „The Times" interneto svetainėje.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas