Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Lamborghini“ pristato naują V12 variklį

Naujausias „Lamborghini“ V12 variklis
Gamintojo nuotr. / Naujausias „Lamborghini“ V12 variklis
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Pirmadienį „Lamborghini“ pristatė pirmuosius „Murcielago“ pakeisiančio superautomobilio „Yota“ elementus, jo širdį – V12 variklį ir automatinę ISR pavarų dėžę.

Tai visiškai naujas agregatas. Jokių tobulinimų, galingumo didinimų – paimtas švarus popieriaus lapas ir variklis sukurtas nuo pradžios iki galo.

Kaip jau tapo gražia tradicija, galingiausi automobiliai „Lamborghini“ yra varomi dvylikos cilindrų V12 varikliais. Ne išimtis ir kitų metų premjera – „Yota“.

Šiam modeliui sukurtas 6,5 litro V12 variklis pasieks net 700 AG galią ir 690 Nm sukimo momentą. Pasak „Lamborghini“, jiems pavyko pasiekti sintezę tarp kvapą gniaužiančios galios, ypač aukštų sūkių, mažo svorio ir gerų ekologinių rodiklių.

„Naujasis variklis – tai ne tik mūsų variklių viršūnė, tai taip pat mūsų neįtikėtinai didelių investicijų į markės ateitį dalis. Šiuo V12 varikliu mes žengiame tvirtą žingsnį į ateitį. Mes esame tikri, kad tai pakeis superautomobilių suvokimą. Kitais metais šis variklis drauge su nauja pavarų dėže taps naujojo automobilio širdimi“, – pasakoja „Lamborghini“ vadovas Stephanas Winkelmannas.

Gamintojo nuotr./Naujausias Lamborghini V12 variklis

Beje, S.Winkelmannas ne veltui užsiminė apie naują pavarų dėžę. Tai dar viena „Lamborghini“ premjera.

„Lamborghini ISR“ pavadinta automatinė pavarų dėžė yra visiškai unikali. Kurdami šią septynių pavarų dėžę inžinieriai turėjo vieną tikslą – sukurti maloniausią automatinę pavarų dėžę pasaulyje.

„Tai pati maloniausia sistema. Mes ją kūrėme su „Graziano“. Tai lyg sekvencinė sportinė dėžė paprastame, tiksliau ne lenktynių, automobilyje“, – pasakoja Winkelmannas.

Ar ji „maloni“, teks palaukti „Yota“ premjeros. Bet iš inžinerinės pusės įdomu pastebėti, kad ji bus net 50 proc. tvirtesnė už geriausias dviejų sankabų transmisijas, o sveria viso labo 79 kilogramus.

ISR dėžė bus apie 40 proc. greitesnė nei „Gallardo“ naudojama „e–gear“ sistema. Ji taip pat turės tris veikimo algoritmus – „Strada“ (visiškai automatinis, miesto), „Sport“ (greitesnis) ir „Corsa“ (pats greičiausias, trasai pritaikytas algoritmas).

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas