Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 06 21

„MINI Cooper Coupe“ – pirmas istorijoje dvivietis MINI

MINI pavadinime užkoduotas vairavimo malonumas. Tai – gamintojų žodis. Bet štai jie kažką padarė su MINI stogu ir jis tapo ne tik sportiškas vairuoti, bet ir akį paganyti!
„MINI John Cooper Works Coupe“
„MINI John Cooper Works Coupe“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 BMW MINI

Pristatome jums „MINI Cooper Coupe“ – pirmą istorijoje dvivietį MINI automobilį. Po visiškai nauju kupė stiliaus kėbulu slepiasi antros kartos „MINI Cooper“ agregatai ir labai smagūs varikliai.

Nors ir kardinaliai skirtingos išvaizdos nei hečbekas, kupė yra tikras MINI – jo su niekuo nesumaišysi. Priekinė jo dalis beveik nepasikeitė – tie patys apvalūs žibintai, chromu įrėmintos radiatoriaus grotelės. Tik priekinis buferis pagamintas su didesnėmis oro paėmimo angomis – šiam kupė tai suteikia sportiškų linijų.

Nuotraukose matomas variantas yra „John Cooper Works“ – pati galingiausia modifikacija. Čia ir spoileriai, ir specialus dažymas, ir slenksčiai su butaforinėmis stabdžių aušinimo angomis. Tai, be jokios abejonės, sportiškiausias MINI dizainas visoje šeimoje.

Didžiausias šio kupė skirtumas lyginant su hečbeku ar universalu (taip, „Clubman“ yra universalas) – visiškai naujas žemo silueto stogas. Nieko panašaus dar nesame regėję. Lyg burbulas jis apgaubia saloną ir suteikia automobilio siluetui keistą formą – tai lyg ir kupė, bet trūksta ryškesnės galinės dalies. Bet tai tikrai ne hečbekas. Gal šioje vietoje reikalingas naujas kėbulo tipo pavadinimas?

Galinėje MINI dalyje slepiasi aktyvus aerodinaminis elementas. Jis išsiskleidžia greičiui pakilus virš 80 km/val. ir lieka iškilęs iki greitis sumažėja iki mažiau nei 60 km/val. Tai ne dizaino elementas (nors ir atrodo neprastai) – šis spoileris automobiliui suteikia reikiamo stabilumo važiuojant greičiau.

MINI šį kupė siūlys su vienu varikliu, tačiau skirtingos galios. 1,6 litro drauge su PSA („Peugeot – Citroen“) kurtas benzininis variklis „Cooper Coupe“, „Cooper S Coupe“ ir „John Cooper Works Coupe“ modifikacijose pasiekia atitinkamai 121, 181 ir 208 AG. Visose modifikacijose siūloma šešių pavarų mechaninė pavarų dėžė, o dviejose galingesnėse ir šešių pavarų automatinė.

Lėčiausias (perkeltine prasme) „Cooper Coupe“ iki šimto įsibėgėja per 8,3 sek. ir šimtui kilometrų vidutiniškai suvartoja vos 5,4 litrus benzino.

Modeliai su „daugiau pipirų“ yra kiek greitesni. „Cooper S Coupe“ (tas su 181 AG) iki šimto iššauna per 6,5 sek. Galingiausia „Jonh Cooper Works Coupe“ yra dar greitesnė – 6,1 sek. iki 100 km/val. Šis variantas taip pat turi „Overboost“ sistemą, kuri esant reikalui padidina sukimo momentą iki 280 Nm.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius