Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 03 26

Nauji BMW ženklai – žvilgsnis į ateitį

BMW užregistravo visą eilę naujų prekės ženklų, pagal kuriuos galima spręsti apie Bavarijoje įsikūrusio automobilių gamintojo ateities planus, skelbia „BMWBlog“ tinklaraštis.
Nauji BMW ženklai – žvilgsnis į ateitį
Nauji BMW ženklai – žvilgsnis į ateitį / Gamintojo nuotr.
Iš pradžių, peržvelkime įdomiausius vardus. „M 50 d“ greičiausiai reiškia sportiškojo M5 modelio variantą su didelės galios dyzeliniu varikliu. Manoma, kad greitai dyzeliniai motorai pasieks ir M6 kupė. Kita įdomybė prekės ženklų sąraše – „Gran Coupe“. Beveik neabejojama, kad tai reiškia planus 6-osios serijos pagrindu sukurti dabar madingą ketverių durų kupė ir stoti į kovą su būsimuoju „Audi A7“, „Mercedes-Benz CLS“ ir „Porsche Panamera“, o galbūt ir „Aston Martin Rapide“. „Compactive“ ir „Compactive Tourer“ veikiausiai bus nedideli automobiliai, tapsiantys pirmaisiais BMW modeliais su priekiniais varomaisiais ratais. „e“ serija turėtų būti skirta elektromobiliams, „Urbanic“ – miesto mažyliams, o „i“ serija – triračiams motociklo ir įprasto automobilio hibridams. Pilnas BMW užregistruotų prekės ženklų sąrašas: „i1“, „i2“, „i3“, „i4“, „i5“, „i6“, „i7“, „i8“, „i9“, E1, E2, E3, E4, E5, E6, E7, E8, E9, „M 50 d“, „Urbanic“, „Gran Coupe“, „Compactive“ ir „Compactive Tourer“. luisfhm007 nuotr.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius