Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 08 31

Oficialu: nuo 2012-ųjų, „Audi S8“ turės 520 AG 4,0 litrų V8 variklį su dviem turbokompresoriais

„Audi“ Frankfurto automobilių parodoje pristatys karštuosius aukštesnės klasės sedanus. Jų gretas sudaro naujieji S6, „S7 Sportback“ bei etaloninis S8 – „Audi“ flagmanas. Visi jie serijinės gamybos konvejerius pasieks jau kitų metų pavasarį.
2012-ųjų „Audi S8“
2012-ųjų „Audi S8“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 „Audi S8“ Audi

„Didysis tėtušis“, arba tiesiog S8 turės visiškai naują, katik pagaminto V8 variklio versiją su dviem turbokompresoriais.

Gamintojo nuotr./2012-ųjų Audi S8
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Audi S8“

Vokiečiai teigia, jog 4,0 litrų TFSI motoro parametrai sieks net 520 AG bei 650 Nm. Tokį didelį sukimo momentą šis prabangus sedanas išvystys, 1700-5500 aps./min. diapazone, taigi, ir mieste, ir užmiestyje, stipriau nuspaudus akceleratoriaus pedalą, galinį S8 ženkliuką turėtų matyti dažnas vairuotojas.

Iki 100 km/h „Audi“ pagreitės vos per 4,2 sekundės. Tai – net 0,6 bei 0,7 s. geresnis rezultatas nei atitinkamai demonstruoja 420 AG turintys S6 sedanai bei „S7 Sportback“. Gerus rezultatus pasiekti padeda visų varančiųjų ratų važiuoklė bei 8 laipsnių automatinė transmisija.

Naujasis V8 variklis turi ir pakankamai protingą technologiją, kuri laikinai „numarina“ kai kuriuos cilindrus, o galią tokiu atveju generuoja likę keturi cilindrai. Agregatas turi ir „Start-Stop“ funkciją bei energijos kaupimo sistemą.

Visi šie privalumai leido pasiekti gerų rezultatų ir automobilio dinamikoje, ir degalų sąnaudose: lyginant šį agregatą su jo pirmtaku, V10 varikliu, naujasis yra 70 AG galingesnis bei 23 procentais ekonomiškesnis (vidutinės sąnaudos – 13,2 l/100 km). Naivu manyti, jog V8 „twin-turbo“ variklio garsas pranoks rafinuotą V10 skambesį, tačiau gamintojas, šiuo atveju, prioritetą skyrė galiai bei ekologijai.

Naujasis S8 taip pat turės labai gerą pneumatinę pakabą su reguliuojamais amortizatorių nustatymais. Vairuotojas galės rinktis vieną iš trijų pakabos aukščio režimų.

„Audi“ nepamiršo ir stabdžių sistemos: inžinieriai šiam modeliui sumontavo priekinius 400 mm vėdinamus diskinius bei galinius 365 mm diskinius stabdžius, tačiau jei jums to pasirodys maža, galite užsisakyti anglies-keramikos stabdžius, kurie, ironiškai sakant, stabdymo metu tikriausiai nuplėš odą nuo jūsų veido. Beje, kad padėtume įsivaizduoti, kokio dydžio yra 400 mm stabdžių diskas, priminsime, jog vien R15 ratlankis yra 38,1 cm skersmens... Rimta, ar ne?

Kaip ir kiti S šeimos nariai, šis „Audi“ sedanas taip pat įgavo tam tikrų, subtilių smulkmenų, kurios puošia automobilio kėbulą. Neskaitant 20 colių ratlankių bei keturių duslintuvų antgalių, S8 nuo A8 skirsis sportiškesniu priekiniu bei galiniu (su difuzoriumi) buferiais ir, žinoma, salonu.

Vidaus pokyčius, savaime suprantama, sudaro sėdynės su aukštesnėmis šoninėmis atramomis, sportiškesnis vairas bei kiek kitokia vidaus apdaila.

Gamintojo nuotr./2012-ųjų Audi S8
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Audi S8“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius