Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 06 15

Pristatome naujausią BMW M5

Pirmosios oficialios BMW M5 nuotraukos nesulaukė oficialaus modelio debiuto ir pasklido internete. V8 varikliu ir dviem turbinomis ginkluotas M5 bus kiek galingesnis už praeitos kartos greitąjį sedaną - jis pasieks 552 AG.
2012 m. BMW M5
2012 m. BMW M5 / Gamintojo nuotr.

Nuo standartinio 5-os klasės BMW naujasis skiriasi didesnėmis oro paėmimo angomis, keturiomis duslintuvo išmetimo angomis, unikalaus dizaino 20 colių ratlankiais ir platesniais sparnais.

Bet ne dėl gražios išvaizdos pirkėjai rinksis šį automobilį. Jo esmė - variklis ir pakabos suderinimas. Atsisakę praeitos kartos modelyje naudoto V10 motoro, BMW sukūrė dviem cilindrais mažesnį, tačiau galingesnį V8 variklį. Galia padidėjo nuo 507 iki 552 AG. Dar geresnės žinios, kad ši galia pasiekiama mažesniais sūkiais. Senasis maksimalią galią pasiekdavo ties 7750 aps/min, o naujasis tai daro ties 6000.

O sukimo momentas padidėjo dar labiau. Naujasis M5 jo turės net 679 Nm (praeitos kartos M5 turėjo 519 Nm). Viską kartu sudėjus turime automobilį, kuris iki 100 km/h iššauna per 4,4 sek.

BMW siūlys dvi pavarų dėžes. Standartinė bus moderni dviejų sankabų automatinė, tačiau pirkejams palikta galimybė užsisakyti šį M5 su klasikine mechanine pavarų dėže.

Spėjame, kad kainuos šis greitaeigis sedanas apie 100 tūkst. eurų.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius