Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 01 26

„Renault“ automobilių pardavimai 2009 m. Lietuvoje užėmė antrąją vietą

2009 m. Lietuvos rinkoje „Renault“ pardavė 911 automobilių ir padidino savo rinkos dalį iki 11 proc., lyginant su 3,9 proc. 2008 m. „Dacia“ rinkos dalis Lietuvoje augo iki 1,2 proc., lyginant su 0,8 proc. 2008 m.
Renault Megane
Renault Megane / Alvydo Opulskio / 15min nuotr.

Lyginant su 2008 m., bendra automobilių rinka 2009 m. Lietuvoje patyrė 66 proc. kritimą, lengvųjų komercinių automobilių rinka Lietuvoje krito 74 proc., teigiama pranešime spaudai.

2009 m. „Renault“ sėkmingai tęsė automobilių gamos atnaujinimą. Šiuo metu „Renault“ yra naujausią automobilių gamą turintis automobilių gamintojas. Patrauklus naujųjų modelių dizainas bei gera jų kokybė padėjo „Renault“ pasiekti gerų pardavimų rezultatų.

Naujoji „Renault Megane“ kupe Lietuvos rinkai buvo pristatyta 2009 m. sausio mėn., liepą rinką pasiekė naujasis „Megane Grandtour“, ypatingai patikęs automobilių pirkėjams mūsų šalyje. Naujasis „Megane“ pernai metais tapo geriausiai parduodamu automobiliu Lietuvoje bei populiariausiu „Renault“ modeliu mūsų šalyje. Viso pernai Lietuvoje buvo parduoti 526 „Megane“ automobiliai.

Naujasis „Renault Scenic“ tapo antruoju populiariausiu „Renault“ modeliu Lietuvoje, parduoti 185 automobiliai. Pernai metais populiariausių Lietuvoje automobilių dešimtuke „Renault Scenic“ užėmė septintąją vietą.

„Dacia“ automobilių gamą 2009 m. papildė lengvieji komerciniai automobiliai „Logan Van“ ir „Logan Pick–up“. Pernai pavasarį šiuos modelius pristačius Lietuvos rinkai buvo parduota 18 automobilių. „Dacia“ keleivinių automobilių pardavimų kritimas Lietuvoje atitiko bendros keleivinių automobilių rinkos smukimą. Viso Lietuvoje pernai buvo parduoti 78 „Dacia“ keleiviniai automobiliai.

2009 m. spalio mėn. „Renault“ Lietuvoje surengė savo pasiekimų ekologijos srityje pristatymą bei ekologiško–ekonomiško vairavimo mokymus mūsų šalies vairuotojams. Jų metu norintiems įgyti eko–vairavimo įgūdžių bei mažinti kuro išlaidas vairuotojams buvo teikiamos nemokamos pamokos, mokymai bei konsultacijos, išbandyti taupaus vairavimo gudrybes buvo galima naudojant specialų ekologiško vairavimo stimuliatorių. Eko–vairavimo populiarinimas yra viena iš „Renault“ įgyvendinamos aplinkosaugos strategijos dalių.

Lapkričio mėn. „Renault” Lietuvoje pristatė sėkmingai visame pasaulyje vykdomą „Renault tobulėjimo planą“ (PER4), kurio tikslas – didinti klientų pasitenkinimą ir kokybę visose automobilio gamybos stadijose. Šio plano įgyvendinimas duoda apčiuopiamų rezultatų – „Renault“ atlikto reprezentatyvų klientų pasitenkinimo kompanijos teikiamomis paslaugomis tyrimo duomenimis 80,4 proc. klientų 26 šalyse yra visiškai patenkinti „Renault“ paslaugų kokybe. Lietuvoje „Renault“ paslaugų kokybe visiškai patenkinti 87,2 proc. klientų. Nuo 2006 m. gaminamų „Renault“ modelių „Twingo”, „Clio“, „Modus“, „Kangoo“, „Megane Scenic“, „Laguna“ kokybė apdovanota žaliu ADAC žymėjimu, kuris reiškia patikimumo garantą.

 
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius