Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Renaultsport Megane 265 Trophy“ pasiekė vieno Niurburgringo rato rekordą

„Renaultsport Megane 265 Trophy“ pasiekė rekordą Niurburgringe
Gamintojo nuotr. / „Renaultsport Megane 265 Trophy“ pasiekė rekordą Niurburgringe
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Vos praeitą savaitę prekyboje pasirodęs greičiausias „Renaultsport Megane“ variantas „265 Trophy“ pasiekė rekordą. Jis tapo greičiausiu gamykliniu priekiniais ratais varomu automobiliu Niurburgringo lenktynių trasoje.

Prieš daug metų SAAB inžinieriai nustatė, kad galingesnis nei 250 AG priekiniais ratais varomas automobilis yra nelogiškas – jis per sunkiai valdomas ir tiesiog pavojingas. Tai buvo galiojanti taisyklė iki pasirodė protingi diferencialai ir elektronika.

„Renaultsport Megane“ turi daugiau nei 250, ji turi 265 AG – visi keliauja į du priekinius automobilio ratus. Ir tai netrukdo jam būti labai greitu. Jis pagerino nuo 2008 metų galiojusį kito „Renault“ automobilio, „Megane R26“, pasiektą vieno Niurburgringo trasos rato įveikimo rekordą. Tai puikus įrodymas, kad inžinieriai nesnaudžia ant laurų, o pluša iš peties kurdami paprastus, ne brangius, bet greitus automobilius.

Naujasis „Renaultsport“ padalinio kūrinys šią pavojingą ir ilgą trasą įveikė per 8:07,97. Tai visomis aštuoniomis sekundėmis greičiau. Sveikiname!

Palyginkime tai su kitais automobiliais. Pirmadienį autoblog.com tinklapis pranešė, kad naujasis 1-os klasės BMW „M Coupe“ su 335 AG varikliu vieną šios trasos lenktynių ratą įveikė per 8:15. Lėčiau. Du „Porsche“ modeliai – „Cayman S“ ir „Boxster S“ trasą įveikė, atitinkamai, per 8:16 ir 8:17. Taip pat lėčiau. Visiškai kitokio kalibro automobiliai, tokie kaip „Chevrolet Corvette C6 ZR1“, „Gumbert Apollo Speed“ ar „Porsche 911 GT2 RS“ šią trasą įveikia per maždaug 7:15-7:20. O šiuo metu greičiausias serijinis automobilis praskriejęs šia trasa yra „Radical SR8 LM“. Jo laikas – 6:48.

Beje, mes patys prieš kelias savaites turėjome progą išbandyti ne „Trophy“, bet „paprastą“ „Renaultsport Megane 250“. Mūsų Mindaugo Griniaus įspūdžius skaitykite čia.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas