Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 08 30

Septynių laipsnių mechaninė pavarų dėžė – neįprastas, tačiau įdomus sprendimas

Tikriausiai pamenate laikus, kada serijiniuose automobiliuose gamintojas pradėjo montuoti šešių laipsnių mechanines transmisijas. Iš pradžių tai buvo lyg stebuklas: agregatas buvo ne tik efektyvus, bet ir neįprastas naudoti.
Naujojo „Porsche 911“ pavarų perjungimo svirtis
Naujojo „Porsche 911“ pavarų perjungimo svirtis / Gamintojo nuotr.

Dabar „Porsche“ žengia dar vieną žingsnį automobilių istorijos „knygoje“. Šis koncernas tapo pirmuoju, serijiniuose modeliuose montuojančiu septynių laipsnių mechaninę pavarų dėžę.

Įsivaizduokite, kiek reikės dirbti rankomis, norint pasiekti, tarkim, maksimalų naujojo 911 greitį. Septynis kartus išminti sankabą bei rankos judesiu tiksliai įstumti reikiamą pavarą... Kažin ar žmonės, ieškantys prabangios transporto priemonės nukeliauti iš taško „A“ į tašką „B“, rinksis šį variantą.

Tačiau galbūt kai kuriems tai dėl ironijos nuskambės pakankamai „sudėtingai“, pažiūrėjus į tai iš kitos pusės, galima pasakyti, jog „Porsche“ išlieka ištikimas mechaninėms transmisijoms, o būtent šie agregatai labiausiai suartina vairuotoją ir automobilį. Žinoma, automatinės transmisijos su dvigubos sankabos sistemomis yra ženkliai efektyvesnės, tačiau kuomet kalba eina apie malonumą, mechaninės nepakeis niekas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius