Pranešama, jog japonų gamintojas visame pasaulyje pardavė 8,972 mln. automobilių. Tuo tarpu „General Motors“ smuktelėjo į antrąją vietą, pasiekdami 8,35 mln. parduotų vienetų rezultatą. Tiesa, lyginant su 2007 m., abiejų kompanijų pardavimai smuktelėjo atitinkamai 4 ir 11 %.
Panašu, jog „General Motors“ atstovai, sužinoję savo ir artimiausių konkurentų rezultatus nebuvo labai nustebę, nes kiekvienais metais „Toyota“ jiems kvėpavo į nugarą ir buvo likęs tik laiko klausimas kada japonai taps lyderiais pasaulyje.
Ilgametei rinkos lyderei reikės kaip reikiant pasistengti siekiant susigražinti pirmąją vietą, kadangi „Toyota“ nežada sustoti, o „General Motors“ dabartinės ekonominės krizės metu nelabai sėkmingai įveikia sunkumus.
Daugiau autonaujienų – www.gazas.lt