Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 09 14

Frankfurtas. Turbūt kiekvieno BMW savininko svajonė – „Alpina“

BMW automobilius nuolat tobulinanti „Alpina“ kompanija į Frankfurtą atsivežė nemažą savo modelių gamą: B3, B6, B7 pavadinimai su įvairiausiais prierašais kaip „Biturbo Limousine“, „Biturbo Cabrio“ ir pan. priverčia stabtelėti ir atsisukti kiekvieną automobilių mėgėją, net ir besidomintį tik hibridiniais vienatūriais.
„Alpina“ stendas
„Alpina“ stendas / Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr.

Vienas įdomesnių modelių – naujausias šeštosios serijos BMW kabrioletas, perdarytas į „Alpina B6 Biturbo Cabrio“. „Alpina“ perdarytas standartinis BMW 4,4 l variklis turi 100 daugiau arklio galių ir Niutonmetrų – atitinkamai 507 ir 700 vietoj 407 ir 600. Tiesa, šie skaičiai įsibėgėjimą nuo 0 iki 100 km/val. pagreitino nežymiai – 0,1 sek., iki 4,8.

Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./Alpina B6 Biturbo Cabrio
Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./„Alpina B6 Biturbo Cabrio“

Kitas įdomus, tiesa, jau nenaujas eksponatas – „B3 S Biturbo Cabrio“. Įspūdingai dėl „Alpina“ ratų ir išorės apdailos atrodantis modelis po kapotu turi trijų litrų variklį (pavadinimas sufleruoja, turintį dvi turbinas) ir iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,9 sek. bei turi 400 AG ir 540 Nm. Pagal parametrus – praktiškai M3!

Nevertėtų galvoti, kad „Alpina“ kreipia dėmesį tik į galingus modelius – pavyzdžiui, „D3 Biturbo Touring“ yra dviejų litrų darbinio tūrio variklį turintis trečios serijos BMW. Jo galia – 214 AG, sukimo momentas – 450 Nm. Nieko sau dyzelis? Tiesa, nuo standartinio jis nutolęs nedaug – vos per 30 AG ir 70 Nm.

Eksponuojama ir daugiau įvairiausių modelių: „B3 S Biturbo Touring“, „B7 Biturbo Limousine“ ir dar keletas dvi turbinas bei nerealią išvaizdą turinčių, nesidominčiam – kaip BMW atrodančių, modelių.

„Alpina“, „Techart“, „Brabus“ – širdis džiaugiasi užėjus į šių „tiuningo“ kompanijų tvirtoves. Nes kur kitur bepasisuksi, visur tik be garso važiuojantys elektromobiliai. Išskyrus „Lamborghini“, „Maserati“ ir dar kelius tolimus Lietuvai gamintojus. Einant nuo vieno parodos stendo iki kito, baisu nepalįsti po ratais kokiam laidinę priklausomybę turinčiam modeliui – kad ir kiek jie „ekologiški“ būtų, tikro benzininio  variklio garso tokie modeliai neatpirks.

Tiesa – „Brabus“ taip pat jau turi elektra varomą „Mercedes-Benz E“. Braukiam dar vieną iš ankstesnės pastraipos...

Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./Elektrinis Brabus Mercedes-Benz E
Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./Elektrinis „Brabus Mercedes-Benz E“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius